Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Xecé.dk - feedback pleace ;)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nørbæk Jensen:

Jeg har altid fået at vide, at så længe man linker tilbage til billedets oprindelige lokation, så er det okay? 

Og hvordan med Google egentlig? Skal de betragtes som stock-photos?

Jeg er ret sikker på, at man ikke må, men jeg bliver da selv i tvivl. Jeg har stillet spørgsmålet i følgende tråd, hvor erstatninger og billeder bliver diskuteret: http://www.amino.dk/forums/p/89445/582403.aspx#582403

Det er i hvert fald sikkert, at du ikke bare må bruge billeder, som Google finder til dig. Google befinder sig i noget af en gråzone, og der har gennem tiden været tilløb til flere retssager mod dem om krænkelse af ophavsret. Det gælder især deres Googlebooks, eller hvad den nu hedder. Jeg er dog ikke klar over, om nogenn har turdet stille op mod Goliat....øhh, GoogleSmile

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 23:27

Mikael christiansen:

Plet skud rigtigt flot hjemmeside Smile

Den eneste ting jeg kunne komme på var at jeg ville lave en kontakt formular på hjemmesiden derved var det lettere at kontakte jer

Tak Mikael!
Jeg har lagt en midlertidig kontaktform ind - men jeg skal lige vende den med Xenia, det er jo hendes blog Wink

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 00:14

Fotograf Carsten Olsen:

Jeg er ret sikker på, at man ikke må, men jeg bliver da selv i tvivl. Jeg har stillet spørgsmålet i følgende tråd, hvor erstatninger og billeder bliver diskuteret: http://www.amino.dk/forums/p/89445/582403.aspx#582403

Tak for hjælpen og feedbacken! Smile

Juusu here and Juusu there..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)