En anmeldelse af, at du ik har modtaget det du har betalt for... Så reagere sælger straks, da pengene fryses på vedkommendes konto, og vedkommendes Paypal konto evt spærres midlertidig...
Det havde været lettes hvis du med det samme havde oplyst at det var en webshop i udlandet det drejede sig om.
Nu har du så modtaget en mase information du ikke rigtig kan bruge til så meget, samt har vi brugt tid som kunne være brugt andet sted også. , men vi ved også du er ikke så god til engelsk. Er det noget konkret du skal have oversat, så spørg bare om hjælp til en oversættelse, så du fremover kan forholde dig til "betingelser" evt. betingelser som paypal stiller til rådighed.
Det er lang lettere at hjælp hvis man ved om det er Dankort eller Visa der er brugt.
Og har du rykket dem du har købt det af (evt. flere gange)? Det fremgår ikke rigtig. Jeg vil helt klar mene at bedste fremgangsmåde er:
Ryk forretningen, evt. 2-3 gange og slut af med at være sur, med angivelse af at du aldrig vil handle der mere og fortælle vidt og bredt af hvor dårlig en service du har oplevet.
Melde det til (i dette tilfælde Paypal) og rykke dem, hvis du ikke får et svar på din sag hos dem (maks. 1-2 ugers behandling).
Kontakte din bank og få dem til at lave en tilbageførselssag, evt. kontakt Forbrugerstyrelsen og hør hvad dine muligheder er.