Hej
Da jeg skal på messe, søger jeg ca. 100 stk. bæreposer i størrelsen der svarer til en supermarkeds indkøbspose. Jeg har kigget på diverse hjemmesider, men her er antallet pr. ordre alt for stort i forhold til det jeg søger. Jeg kan godt nøjes med alm. hvide poser, men vil da også gerne have et tilbud på hvide poser med trtiny_mce_markeryk eller papirsposer med tryk.
På forhånd tak for svar.
Apropose bæreposer så har jeg lige udtænt en ny form for bærepose tror jeg.
Arhhh ( muhahahah ) alle sammen. I kender det sikkert godt, vi står nede i butikken og vi ville gerne lige have lidt mere med hjem i poserne til laget eller hvad man skal det.
Dit problem er at du kun har to hænder og de to hænder kan kun have én pose i hver hånd ( groft sagt ) - hmmm - her tænker jeg så, hvad nu hvis man opfandt en "rygsæk-bærepose" - altså en bilige plastikpose ( 6-7 kroner , folk vil jo gerne betale 3 kroner for en stor pose uden at blinke med øjene, så hvorfor ikke )
Det er jo rimligt genialt, set fra butikken synspunkt ( god avance på posen / mere i indkøbskurven ) og såvidt også fra kundens ( da de så slipper for at stå i kø to omgange, hvis de lige skulle have det sidste med hjem )
Jeg ved desværre ikke hvordan alle mine små geniale tanker opstår - det må være et eller andet med at jeg har et rimligt godt netværk oppe i hovedet - network - network og atter network - siger i alle sammen, men fuck hvor er det belastede for mig at sidde og networke med mig selv.
Jeg havde fik den forstålelse at networking gik ud på at connecte sig sammen med andre - men jeg føler mig næsten helt alene på Amino - syntes ikke rigtigt at brikkerne falder på plads i mit puslespil.
P.S
Man kan også lave et coaching program i at bære vandflasker ( eller andre varer ) på hovedet ligesom man gør det nede i visse dele af Afrika. I de fine kredse ( Emma Gad Takt & Tone ) har jeg set at på film at kvinderne skal balancer med bøger på hovedet.