Hej Jeg har brug for hjælp. Jeg har arbejdet med SEO til hjemmesiden for den virksomhed jeg er ansat af. Vi for ugenligt nogle rapporter med analyser på hvordan vi klarer os i søgemaskinerne. Men lige pludselig er alle vores sider google havde indekseret ikke indekseret mere. Vi havde 250 indekserede sider nu 0, ifølge grafen fra rapporten. Men længere nede i rapporten viser en anden analyse at vi ligger nr. 1 på ordet medierende læring på Google. Det forstår jeg ikke. Jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe. Jeg mener ikke vi har gjort noget "ulovligt" i forhold til SEO, i hvert fald ikkke bevidst. Fortsat god dag. Mvh |
Hej Christoffer,
Det kunne også være det analyse værktøj som i bruger der har lavet en "bøvs"... specielt når det angiver at i også ligger nr. et på et søgeord, uden at være indekseret. De to ting harmonere jo ikke sammen :-).
Nu kommer mit tusind kroners spørgsmål, hvorfor kontrollere i det ikke bare direkte i Google? Lav en søgning på det ord som rapporten fortæller at i ligger nr. 1 på.
Du kan via søgningen: site:domain.dk / site:www.domain.dk se om du har nogle indekserede sider.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit