Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg via addealing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Landet ligger sådan at jeg ejer nogle websites, hvor jeg har lige under 100.000 sidevisninger på og meget gerne vil have solgt mine banner pladser. Jeg er godt inde i hvordan CPM fungere og hvilken pris man kan tillade sig at sætte, Men da mine sider har begrænset besøgende, er det også begrænset antal folk der kender til dem. Så derfor overvejer jeg at sælge mine pladser via addealing.

Men jeg har ingen steder kunne finde folk der har udtalt sig om salg via addealing eller om addealings omsætning, så ved ikke om man kan forvente at lave et salg derinde, hvis man sætter en fornuftig pris.

Mine tanker er at køre en kampagne der vil koste 5 Kr CPM og lave et Run of network på alle eksponeringer. Hvor stor er chancen for at kunne lave et salg via addealing og burde jeg tage andre firmaer ind i mine overvejelser?

Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

På Addealing har du mulighed for at afholde auktioner og selv invitere de målgrupper/virksomheder ind, som kunne have interesse i at byde på dine auktioner. På den måde er du uafhængig af traffiken på selve Addealing. Det er op til dig selv, at finde ud af hvem der kunne have interesse i dine eksponering.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)