Som "sædvanligt" vil du nok ikke komme særligt langt med et indlæg på 2 linier, du kan jo sagtens komme med mere information uden at "afsløre" hvad din ide går ud på?
Hvad vil prisen være? Hvad er potentialet? Finder der konkurrenter? osv. osv. osv.
Mvh.
Martin
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
der skal nok en halv mil til og der er et kæmpe markede, og ikke kun danmark.
et exempel:
hvis i ved hvad en stikprop er, for det første tar det ca 5 min at monterer sådan en du skal have 3 stykker værktøj og den er dyr (hvis du skal have en der er noget værd).
jeg kan få det til at kunne lade sig gøre på 10sek at monterer sådan en og så helt uden værktøj.og så ville den kunne laves til 1/6 af prisen af hvad den man kender nu koster..
hvis i ved hvad en stikprop er, for det første tar det ca 5 min at monterer sådan en du skal have 3 stykker værktøj og den er dyr (hvis du skal have en der er noget værd).
jeg kan få det til at kunne lade sig gøre på 10sek at monterer sådan en og så helt uden værktøj.og så ville den kunne laves til 1/6 af prisen af hvad den man kender nu koster..
Har du fået undersøgt om der kan tages patent på din opfindelse? Har du også under og det er lovligt iht. stærkstrøms reglementet ?