Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken branche er mest sikker?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken virksomhed er mest farlig at træde ind i, når det gælder butikker, caféer, restauranter, sandwichbarer osv ? Og hvilken er mest sikker, hvis man vil have forretningen til at køre godt??

Need some help :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:34

Den mest farlige, må nok være et sted hvor de serverer håndgranater og andet farligt matriel..

Spøg til side - jeg kan ikke lige sige hvilken type der er farligst, men det hele handler vel om placering samt sortiment.

Det gælder om at skille sig ud, tror ikke det bliver en succes at åbne flere caféer med brunch og en clubsandwich, men man bør fokusere på noget specielt som gør at man skiller sig ud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:40

Lige meget hvilken branhce man vælger, er der en risiko. Risikoens størrelse afhænger af dig som person. Er du godt forberedt på opgaven?

• Har du undersøgt markedet? (behov)
  • Konkurrenter?
  • Startkapital?
  • Hvor stor omsætning for at tjene penge?
  • Markedsførring
  • Hygiejne kursus / Krav

Vælg den branche du brænder for, og fokuser på kun den branhce. Dvs. drømmer du om en sandwichbar, så skal du ikke starte en restaurant op i stedet..

Når du brænder for noget er du også mere motiveret, hvilket øger din chance for succes..

Held og lykke..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:41

det kan være faligt at åbne en shawarma bar på Nørrebrogade, 

Men somsagt det skal være unikt, smage godt, og der skal være rent.. det er nok de vigtigste faktor..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man tænker overlevelses muligheder for virksomheden, så er nogle af de farligste diskoteker, barer, cafeer, børnetøjsbutikker.

Den mest sikre almindelige butik, er nok en bedemandsforretning! Det er fast kundegrundlag etc.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lundsby:
Den mest sikre almindelige butik, er nok en bedemandsforretning! Det er fast kundegrundlag etc.

Og brugerne klager ikke...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01

Den meste sikre er at vælge din interesse det du ved meste om, derved har man mere kampvilje gider arbejde 70- 80 timer om ugen i start fasen,

Du tænker ikke det vilde om man arbejder til 20 kr. i time da ens arbejde er ens hobby

Vis du ingen interesse og viden har om det du starter bliver det lettest erhverv der er det mest rentable erhverv derved det sværeste at starte med.

Med vis 1000 vis starter samme erhverv kræver, det selvfølgelig også en smule fornuft om det er det bedste at starte som selvstændigt i dette erhverv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:23

Tusinde tak, for alle jeres fornuftige svar :)

Altså jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har meget kendskab til branchen, og derfor jeg behøver en del viden og er i fuld gang med at "efterforske". Jeg har i tankerne at åbne en sandwich/Juicebar, har bare hørt, - og kan forestille mig at der er stor kamp i branchen og kun få der overlever kampen. Dog tror jeg ikke, at min nye moderne forrestning bliver til en bedemandsforretning hehe.

Men jeg ser det mere som et stort projekt, som jeg skal arbejde meget med, vende og dreje forretningsplanen flere gange indtil jeg er helt sikker på at det er det rigtige. Jeg er villig til at gå all in for den, og også villig til at arbejde non-stop indtil butikken har fået en god rytme. Som person ved jeg, at jeg er en stræber, og vil virkelig satse stort på den. Jeg er en 20 årig kvinde, som studerer ude på DTU. Der er både fordele og ulemper ved min unge alder, men fordelen er da helt klart at jeg har mange år til at udvikle mine idéer, og at jeg måske er lidt mere med " i den moderne tid", og kan bruge min kreativitet på en anderledes måde, end den typiske man møder i dagligdagen.

Lige nu skal jeg ihvertfald lige tage stilling -og finde ud af hvad jeg præcist vil åbne. Det er bare et meget svært valg, men jeg sigter stærkt mod sandwichbaren, og hvis der er nogle som har erfaring inden for denne branche, eller kan foreslå/advare mod en anden branche med påstande og belæg, ville jeg blive meget glad for det :)

Endnu en gang tak for jeres svar.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:25

Lundsby:

Arrrhhhh der er vel ik så mange tilbagevendende kunder ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21

Fashion-Seller:

Lundsby:

Arrrhhhh der er vel ik så mange tilbagevendende kunder ;D

Hmmm......... Det ved man nu ikke, der er jo mere mellem himmel og jordCool Men jeg tvivler på de betaler.

Start den forretning/butik som du brænder for, idet alene gejsten netop kan gøre den lille forskel, at du får succes med en eller anden form for unikt koncept eller andet.

Så fortsæt dine undersøgelser samtidig med, at du udser dig den perfekte beliggenhed.

Held og lykke

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)