Tusinde tak, for alle jeres fornuftige svar :)
Altså jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har meget kendskab til branchen, og derfor jeg behøver en del viden og er i fuld gang med at "efterforske". Jeg har i tankerne at åbne en sandwich/Juicebar, har bare hørt, - og kan forestille mig at der er stor kamp i branchen og kun få der overlever kampen. Dog tror jeg ikke, at min nye moderne forrestning bliver til en bedemandsforretning hehe.
Men jeg ser det mere som et stort projekt, som jeg skal arbejde meget med, vende og dreje forretningsplanen flere gange indtil jeg er helt sikker på at det er det rigtige. Jeg er villig til at gå all in for den, og også villig til at arbejde non-stop indtil butikken har fået en god rytme. Som person ved jeg, at jeg er en stræber, og vil virkelig satse stort på den. Jeg er en 20 årig kvinde, som studerer ude på DTU. Der er både fordele og ulemper ved min unge alder, men fordelen er da helt klart at jeg har mange år til at udvikle mine idéer, og at jeg måske er lidt mere med " i den moderne tid", og kan bruge min kreativitet på en anderledes måde, end den typiske man møder i dagligdagen.
Lige nu skal jeg ihvertfald lige tage stilling -og finde ud af hvad jeg præcist vil åbne. Det er bare et meget svært valg, men jeg sigter stærkt mod sandwichbaren, og hvis der er nogle som har erfaring inden for denne branche, eller kan foreslå/advare mod en anden branche med påstande og belæg, ville jeg blive meget glad for det :)
Endnu en gang tak for jeres svar.