jeg er ved at lægge sidste hånd på et nyt program jeg har udviklet. Produktet er et "productivity tool" der holder øje med de sites du normalt besøger, og fortæller dig når der sker opdateringer. Du kan læse de opdaterede sider (normale websites, blogs, tekstfiler mv.) direkte i den indbyggede browser hvor ændringerne er fremhævet. Du sparer derfor tid på at besøge siges der alligevel ikke har ændret sig siden sidst du checkede. Du kan selvfølgelig også bruge det til at checke om din egen hjemmeside er blevet hacket og indholdet ændret, eller om den ikke er tilgængelig pga. nedbrud. Det er jo alt sammen meget godt.. men nu er jeg kommet i tvivl om navnet er særligt genialt valgt. Jeg har indtil videre kaldt det DeltaSpy. Delta fordi der har noget med forskelle (ændringer) at gøre, og Spy fordi den holder øje med noget - se mere på http://www.deltaspy.com Nu er der flere der har sagt at de associerer navnet med Spyware eller Spyware-fjernere Hvad synes du? Skal jeg ændre det? Jeg har også domænerne NewsDetector og UpdateDetector, men de navne synes jeg ikke ligger lige så godt i munden Venligst, Brian |
Dårligt valgt produktnavn?
Jeg syntes DeltaSpy lyder som et meget fornuftigt valg. Det var noget andet hvis det var SpyDetecter eller lignende, men jeg kan da godt se at der ville være nogen der associerer navnet med spyware, men jeg tror ikke det er så mange at det vil være et problem. |
Vil da gerne lige give mit kreative besyv med, altid sjovt. RefreshBuddy - En "ven" som hjælper dig med at refreshe de forskellige sider
UpdateBuddy - Samme som ovenstående
Kunne også udbyttes med pal, RefreshPal, UpdatePal :-)
|
plyng.com er ikke optaget... Det ville signalisere at det plinger når et eller andet er opdateret. Dejligt kort og sjovt |
|
mange tak for de gode forslag. Jeg tror jeg udgiver første version under navnet DeltaSpy, så får vi se hvordan markedet reagerer. Går det helt ad pommern til må jeg skifte navnet. PS. Jeg startede faktisk med at kalde produktet ContentBuddy, så UpdateBuddy er ikke så langt fra noget jeg selv tidligere har haft fat i Brian |
Jeg var ellers inde på siden, og skulle prøve at downloade trialversionen, men det virkede ikke |