Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ondt i salget? Så se her!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Den økonomiske krise har givet de fleste virksomheder udfordringer med faldende omsætning, nedskæringer osv. Men hvor, hvorfor og hvordan går det galt og ikke mindst, hvordan kommer vi tilbage på sporet?

Jeg har startet rådgivningsfirmaet Sales Up, som beskæftiger sig med rådgivning på alle niveauer indenfor salg.

Kort sagt; Sales Up rådgiver virksomheder der har ondt i salget.

Hvad kan jeg hjælpe dig med?? - alle virksomheder har forskellige behov, men jeg kan eksempelvis hjælpe dig med:

• Kvalificering af kundeemner                                      
• Få adgang til beslutningstagere
• Skabe kundeokus på din løsning/produkt
• Differentier dig forhold til potentielle konkurrenter
• Arbejde med værdien for kunden, og undgå rabatgivning og sager der går i stå

Derudover kan jeg hjælpe mere overordnet med:

Strategiudvikling, Go-To-Market strategi, konceptudvikling, marketingsplaner, deltagelse på kundemøder, coaching af sælgere, teknikere og andet kundevendt personale. 

Min erfaring har jeg primært fra 12 år i IT branchen, med både salg og ledelese. Jeg arbejder med begreber som Solution Selling og værdibaseret salg.

Kontakt mig allerede nu for en uforpligtende snak om, hvordan dit salg kommer på rette spor!

email: info@sales-up.dk

Website er under udvikling.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15065
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sorry men din tekst virker, som tom snak, når der hverken er referencer eller kontaktinfo/firma info...

Du påstår desuden at du kan hjælpe på alle niveauer indenfor salg... Dvs fra små enkeltmands firmaer til store koncerner øøøhhh... SAS mangler i hverfald hjælp, så der burde du have din første kunde (IRONI KAN FOREKOMME).

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35

Jeg synes nu ikke, det virker som tom snak. Indlægget er ikke uden indhold, og det er velformuleret. Men jeg havde ikke skrevet det før, at mit website var oppe og køre. Og hvorfor ikke et telefonnummer?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 19:40

Kære Fashion-Seller,

Tak for dit indlæg.

Referencer mm. vil naturligvis komme på den kommende webside. Indtil da får folk naturligvis disse ved en seriøs dialog.

Ang. kontakt/firmainfo er opgivet i mit opslag.

Når man snakker om niveauer indenfor salg, så hentyder man oftest til de 3 salgsniveauer; strategisk, taktisk og operationelt salg. Disse 3 niveauer går igen i samtlige virksomheder, uanset om du er en enkeltmands virksomheder eller en koncern.

Når det er sagt, så har jeg ingen ambitioner om, at virksomheder af koncern størrelse skal være min målgruppe. Jeg har praktisk erfaring med salg til større virksomheder så som; Grundfos, Superfos, Damixa, Telenor mfl. som alle må gå under termen koncern. Så derfor kan jeg rådgive om hvordan man håndterer salg til disse.

Hvad angår tom snak, så kan man bruge 1 time på et møde med mig, og derfra vurdere hvorvidt der er substans bag ved. -Det koster ikke noget 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:41

som de andre er lidt inde på her, så bør du nok udfylde lidt mere på din profil eller få websitet færdig, så man kan se lidt mere om din baggrund indenfor området. Uden website eller telefonnummer, virker det ikke så interessant, når din profil her på amino samtidig er ret anonym uden dit navn, billede, referencer eller andet der kunne skabe troværdighed omkring dig.

Når du nu arbejder med salgsoptimering og den slags, burde du være klar over disse ting (og det er du sikkert også), så huske at behandle din egen "annonce", som du ville gøre hvis det var en kunde - så får du helt sikkert meget mere ud af det :)

Ellers, held og lykke med det...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sales Up:
Hvad angår tom snak, så kan man bruge 1 time på et møde med mig, og derfra vurdere hvorvidt der er substans bag ved. -Det koster ikke noget 

Nej, det er formentlig de færreste der tager penge for et indledende møde, hvis hensigt er at skaffe en ny kunde.

Men det er i mit hovede en helt forkert tankegang du har fat i her, prøv at vend den om - Hvorfor skal JEG (Lars Meyer), bruge 1 time af min tid på DIG (Sales Up) ?

Du skal altså lige først sælge mig idéen om overhovedet at kontakte dig og bruge tid på dig (selvom din tid er gratis, så er min ikke nødvendigvis, eller måske er jeg bare doven?)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:34

Yes

Lars Meyer:

Sales Up:

Nej, det er formentlig de færreste der tager penge for et indledende møde, hvis hensigt er at skaffe en ny kunde.

Men det er i mit hovede en helt forkert tankegang du har fat i her, prøv at vend den om - Hvorfor skal JEG (Lars Meyer), bruge 1 time af min tid på DIG (Sales Up) ?

Du skal altså lige først sælge mig idéen om overhovedet at kontakte dig og bruge tid på dig (selvom din tid er gratis, så er min ikke nødvendigvis, eller måske er jeg bare doven?)

WinkTeori er et , praksis - noget andet (læs erfaring). Et er at lære fine teorier på Handelshøjskolen m.m., omkring strategiske - operationelle niveauer m.m. Noget andet er at stå i den praktiske hverdag.

Som håndværker er tilliden og kropssproget alfa omega.

Hvis teoretiker kunne reformer dette samfund, kunne vi nok havde klaret indeværende finanskrise (læs psykologisk krise). Var det ikke bank teoritikerne der satte det igang ???  Herhjemme med Roskilde Bank og Niels Valentin i spidsen. Hvis alle de teorikere er så dygtige hvorfor er alle disse ikke forlængst blevet millionærer ?

Bl.a. når de "kan forudsige " så meget ? Hvem forudså kommende krise ??? Jo en nationaløkonom fra Universitet ved navn Jacob Brøchner Madsen, men ham troende ingen dengang på

Salgspsykologi hviller også på teori. Det forsøgte man ihvertfald for mange år siden og belære undertegnede på bl.a. Handelshøjskolen.

Nej "jordnærhed" og praktisk erfaring har aldrig været at foragte. Kunne være man skulle prøve på at blive professor i dette område ???    

Venlig hilsen

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du har helt ret Ib.

Mine kompetencer bygger først og fremmest på praktisk erfaring fra jobs som almen sælger over til salgschef. Hertil har jeg suppleret med bl.a. Solution Selling, som er betragtet som den bedste metode til løsningssalg.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:39

Sales Up:

Du har helt ret Ib.

YesMine kompetencer bygger først og fremmest på praktisk erfaring fra jobs som almen sælger over til salgschef. Hertil har jeg suppleret med bl.a. Solution Selling, som er betragtet som den bedste metode til løsningssalg.

Du skulle måske lige forklare hvad Solution Selling, og måske ikke mindst hvilke kunde udbytte skulle opnås herved.

YesMen helt og lykke med projektet, rart og se når nogle brænder for sine projekter. Du skulle måske se på forskellige netværks muligheder herinde (dine kolegaer). Der er også mange af dem man kan fornemme brænder for sagen og ikke mindst "befrugte" os andre. Vi behøver ikke hvergang kommentarer, men bare læse med på "sidelinien".

Big SmileHerinde synes jeg det i særdeleshed er IT - regnskab - marketing/salg - SEO folk der "befrugter".

WinkDet kniber noget mere med håndværkere - ingeniører - jurister.

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:47

Modsat andres mening så er det sgu da en befrielse at læse om dig sales upBig Smile

Hvor er det fedt at opleve nogen der har selvtillid nok til at skide på detaljen og så bare sige.....jeg har styr på det, resten må komme senere. Det vidner specielt om at du har selvtilliden iorden...og det ved vi begge er afgørende indenfor salg.

Til jeg andre....nogen gange handler det bare om at gøre det. 

Vi kan blive meget hurtig enige om at det handler om at være forberedt. Men det kan sales-up  sagtens stadigvæk være. Blot fordi du ikke kan læse referencer på nettet er ikke ens betydende med at man ikke kan gå igang. 

Slår man salgstræning op så er der så mange med systemer og referencer for hele Danmarks elite. En masse sindsygt dygtige folk........men hvem skal jeg vælge til at boome mit salg. Jeg ville starte med tillid, hvem stoler jeg på til at viderføre mit hjerte barn? Reference viser relation men ikke personlighed. 

Det er blandt andet derfor Amino er genialt...her kan vi alle komme tættere på personligheden.

Nu er det sådan at jeg kender en af Danmarks bedste powerspeaker.  (heldig kartoffelBig Smile)

Han er brugt af alle større medier og underviser nationalt og internationalt..........han startede som salgschef og lod ordet glide og vupti!!!! Ingen hjemmeside men gjorde sig bemærket ved blot at oplyse om sin profil. Der er flere som bare springer ud i det og det er da super lækkert. 

Nogen gange handler det bare om at gøre det. Gør det du tror på og spring ud i det. Lytte til Aminoer og andre og fylde på derfra.

Dog vil jeg give Ib ret, endda meget ret!! Ikke alle er salgschefer herinde og derfor skræmmer du lidt med de ord hvis det er ikke-salgsafdelinger du vil have fat i. Skriv i det sprog som du henvender dig til. Gør dig selv mere "lækker".

Jeg synes ikke du skal stoppe op, tværtimod. Bliv ved og samtidig få en Amino til at lave en hurtigreference hjemmeside imens du koncentrere dig om at skaffe kunder. 

Jeg ved ikke om det virker, men muligvis kunne du afsætte en uge. Skrive en tråd a-la:

Så er der godt nyt til jer som har ondt i salget. Uge 23 har jeg gjort ledig for at sparke hjulene igang for jer.

Resten af dagen tager jeg imod udfordringer, helt gratis. Jeg kommer fra ...... området. Jeg har besluttet at agere gratis rådgiver for jer og jeres branche....live. I får en hel dag med mig.

I min baggage har jeg:

bla,bla,bla

Det som kommer til at ske:

Vi kortlægger og sælger sammen(-:

jeg skal ikke sælge mig selv men sælge sammen med dig, helt gratis i uge 23.

- Aner ikke om det virker for Amino folke men 5 dage = 5 referencer = 5 nye i netværket.

Martin

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)