Den økonomiske krise har givet de fleste virksomheder udfordringer med faldende omsætning, nedskæringer osv. Men hvor, hvorfor og hvordan går det galt og ikke mindst, hvordan kommer vi tilbage på sporet? Jeg har startet rådgivningsfirmaet Sales Up, som beskæftiger sig med rådgivning på alle niveauer indenfor salg. Kort sagt; Sales Up rådgiver virksomheder der har ondt i salget. Hvad kan jeg hjælpe dig med?? - alle virksomheder har forskellige behov, men jeg kan eksempelvis hjælpe dig med: • Kvalificering af kundeemner Derudover kan jeg hjælpe mere overordnet med: Strategiudvikling, Go-To-Market strategi, konceptudvikling, marketingsplaner, deltagelse på kundemøder, coaching af sælgere, teknikere og andet kundevendt personale. Min erfaring har jeg primært fra 12 år i IT branchen, med både salg og ledelese. Jeg arbejder med begreber som Solution Selling og værdibaseret salg. Kontakt mig allerede nu for en uforpligtende snak om, hvordan dit salg kommer på rette spor! email: info@sales-up.dk Website er under udvikling. Jeg ser frem til at høre fra dig!
|
Sorry men din tekst virker, som tom snak, når der hverken er referencer eller kontaktinfo/firma info...
Du påstår desuden at du kan hjælpe på alle niveauer indenfor salg... Dvs fra små enkeltmands firmaer til store koncerner øøøhhh... SAS mangler i hverfald hjælp, så der burde du have din første kunde (IRONI KAN FOREKOMME).