Kan man godt lave et design i photoshop og stadig have mulighed for at lave god SEO eller kan google ikke finde ud at det? Mvh |
hjemmeside design i photoshop og SEO
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Men mener du om det er fint nok at lave alt der i og så klippe ud og sætte ind på en hjemmeside, så nej. Din content tekst skulle gerne være html og ikke en tekst på et stykke grafik. Hvis det er det du mener ? Er det bare grafikken du laver i photoshop, er det cool nok, hvordan vil du ellers lave det :) |
Det korte svar er: Ja. Det kan du sagtens. Hvorvidt en webside er søgemaskine-venlig har ikke noget at gøre med det program den er designet i, men et spørgsmål om hvordan dette design rent teknisk bliver implementeret. Benytter du Photoshop til at generere HTML mv. er det selvfølgelig en anden sag, men det går jeg ikke ud fra er sagen? |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Havde også tænke mig, at billeder, figurer osv. skulle laves i photoshop ![]() mente at klippe i det og sætte det ind som hjemmesiden. Der var nemlig en der tilbød, at lave det på den måde, men jeg mente ikke, at det var så godt i forhold til SEO, men var ikke helt sikker. Men tak for svarende. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)