Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal, skal ikke?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Uh ha, der er ved at være fart på mit projekt. Eller det vil sige nu sker der endelig noget. Som enhver film skurk ville sige: Hvis man vil have gjort noget må man gøre det selv.

Nå jeg er dog kommet i bekneb, eller lidt forvirret.

Mit system kræver en enorm manuel databehandling før det er kørerklart. Det er allerede forsinket betydeligt i forhold til hvad jeg selv ønskede, og databehandlingen er stadig kun lige begyndt. Projektet er 100% selvbetalt og ideen selvudviklet og jeg har fået kanon feedback fra potentielle kunder. Jeg har allerede flere aftagere af systemet. Så jeg har meget svært ved at skulle "dele" denne forhåbenlig kommende succes, som har kostet blod, sved og mavesår, so fare.

Men jeg frygter lidt at alt det kommende arbejde der uundgåeligt ligger foran mig, at det ikke kan nå at blive færdig. Jeg har dog en mand der hjælper mig af egen fri vilje, som er interesseret i projektet og utrolig fleksibel og arbejdssomt, som jeg har overvejet at inddrage. Men det betyder så også jeg skal give afkald på 50% en af forhåbenlig indtjening, som i starten vil være begrænset indtil produktet "vokser"


Hjælp mig, hvad gør jeg, hvordan forholder jeg mig?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Kan du give nogle små clue''s om hvor store dine datamængder er, og hvor kritiske de er mht. at blive tastet korrekt ind?




Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 21:31:40 Forfatter:Jens Lund
 


Hjælp mig, hvad gør jeg, hvordan forholder jeg mig?


 

Ja den er svær :-)
Men det er vist kun dig selv der kan finde et svar på de spørgsmål. Sådan er gamet. 

/ Charly der elsker ihværksætter-gamet ;-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Spørgsmålet er om du vil have 100% af en nul-indtjening, fordi du aldrig bliver færdig eller kunderne smutter fordi der går for lang tid eller 50% af en god forretning, der starter godt op til tiden?
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, eller sagt paa en anden maade:

Hellere vaere 50% af en succes, end 100% af en fiasko :-)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er da vist lidt mere ind til benet end hvad jeg skrev :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar. Til spørgsmålet om dataen: Det skulle gerne bruges som en slags leksika inden for mit felt. Det jeg skal have på plads inden nytår er grunddataen. Derefter bliver systemet løbende udbygget.

Hmm det nu svært det her...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)