Hermed sidste nyt i sagen: Jeg har trukket i bremsen overfor leverandøren. Jeg har fået så mange tilbagemeldinger fra leverandører af møder, samt virksomheder der har benyttet mødebooking, at jeg kan konkludere min leverandør ikke kan/vil løse opgaven til min tilfredshed og ift. den underskrevne aftale. Jeg ville dog give leverandøren en sidste mulighed for at kunne forklare de ikke aftalte møder, den dårlige screening, de reelt ikke-fakturerbare bookninger osv., så jeg spurgte til hvad leverandøren ville gøre for at genskabe min tillid og tiltro. Jeg mener - vi taler jo seriøse virksomheder her. Og svaret var at jeg skulle specificere nogle krav, ønsker og faste kriterier, så ville man gerne færdiggøre opgaven Og hvad er der så lige ændret fra leverandørens side af? Det leverandøren ønsker er jo allerede specificeret! Skal jeg så til at beskrive hvad leverandøren ikke skal - f.eks. ikke sende mig ud på møder kunder ikke ønsker, ikke booke møder med virksomheder med én enkelt PC, ikke booke møder med virksomheder som lige har anskaffet nyt hostet ERP system osv. Det kunne ellers være "underholdende" - men måske også mere tidsbesparende ift. de mange møder og telefonsamtaler som alligevel har vist sig at være forgæves :-/ Nu venter så et forløb med min advokat... Tak for alle input og hav en god weekend! |
Hvis der er tale om en telefonliste, som du har givet mødebookeren, så må der som udgangspunkt være tale om kvalitetsmøder.
Det kan godt være din telefonliste kun er navnene på virksomheder, og mødebookeren, skal dernæt få fat i beslutningstagere inden for den eller de kategorier, som du har listet. Hvis disse møder ikke er kvalitetslinks, så stopper jeres samarbejde hurtigt, så mødebookeren har også en naturlig interesse i at give dig value for money.
Jeg ved ikke, om du også har brug for intern booking af mødelokale, men det kan jeg hjælpe dig med.