Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed sidste nyt i sagen:

Jeg har trukket i bremsen overfor leverandøren. Jeg har fået så mange tilbagemeldinger fra leverandører af møder, samt virksomheder der har benyttet mødebooking, at jeg kan konkludere min leverandør ikke kan/vil løse opgaven til min tilfredshed og ift. den underskrevne aftale.

Jeg ville dog give leverandøren en sidste mulighed for at kunne forklare de ikke aftalte møder, den dårlige screening, de reelt ikke-fakturerbare bookninger osv., så jeg spurgte til hvad leverandøren ville gøre for at genskabe min tillid og tiltro. Jeg mener - vi taler jo seriøse virksomheder her. Og svaret var at jeg skulle specificere nogle krav, ønsker og faste kriterier, så ville man gerne færdiggøre opgaven

Og hvad er der så lige ændret fra leverandørens side af? Det leverandøren ønsker er jo allerede specificeret! Skal jeg så til at beskrive hvad leverandøren ikke skal - f.eks. ikke sende mig ud på møder kunder ikke ønsker, ikke booke møder med virksomheder med én enkelt PC, ikke booke møder med virksomheder som lige har anskaffet nyt hostet ERP system osv. Det kunne ellers være "underholdende" - men måske også mere tidsbesparende ift. de mange møder og telefonsamtaler som alligevel har vist sig at være forgæves :-/

Nu venter så et forløb med min advokat...

Tak for alle input og hav en god weekend!

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er tale om en telefonliste, som du har givet mødebookeren, så må der som udgangspunkt være tale om kvalitetsmøder.

Det kan godt være din telefonliste kun er navnene på virksomheder, og mødebookeren, skal dernæt få fat i beslutningstagere inden for den eller de kategorier, som du har listet. Hvis disse møder ikke er kvalitetslinks, så stopper jeres samarbejde hurtigt, så mødebookeren har også en naturlig interesse i at give dig value for money.

Jeg ved ikke, om du også har brug for intern booking af mødelokale, men det kan jeg hjælpe dig med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Hvis der er tale om en telefonliste, som du har givet mødebookeren, så må der som udgangspunkt være tale om kvalitetsmøder.

Det kan godt være din telefonliste kun er navnene på virksomheder, og mødebookeren, skal dernæt få fat i beslutningstagere inden for den eller de kategorier, som du har listet. Hvis disse møder ikke er kvalitetslinks, så stopper jeres samarbejde hurtigt, så mødebookeren har også en naturlig interesse i at give dig value for money.

Jeg ved ikke, om du også har brug for intern booking af mødelokale, men det kan jeg hjælpe dig med.

Hej Holger

Der er så ikke tale om at jeg havde givet mødebookeren en tlf. liste, men at jeg havde fået en liste over potentielle emner, som mødebookeren skulle screen'e ift. de kriterier der var defineret.

Åbenbart har det ikke den store betydning for mødebookeren om opgaven afsluttes succesfuldt for begge parter - jeg har i hvert fald ikke fået andet end generelle svar på mine konkrete spørgsmål - hvilket ikke genskabte den mistede tillid og tiltro.

Jeg har dit tilbud i erindring om booking af mødelokale.

Hav en god sommerdag.

Mvh.

René

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Du har desværre oplevet det alt for mange gør når de henvender sig til TM bureauer, nemlig at de ikke er kompetente nok. Dels til at sætte sig ind i din forretning, det budskab du gerne vil fortælle dine kommende kunder og som du selv nævner; deraf dårlig screening.

Det er min erfaring, at hvis man absolut vil anvende TM bureauer til canvas, så afhænger resultatet af den indsats man selv ligger i opagaven. Aller bedste resultat opnår du hvis du selv screener en målgruppe, laver et færdigt canvas manus og giver dem 2-3 budskaber du vil have leveret.

Netop budskaberne er hvor du skal være skarp, da mange virksomheder dagligt modtager opkald om møde med "IT-virksomheder". Fra kunden løfter røret til interessen er mistet går der nøjagtig 30 sek. hvorfor dit budskab skal sidde lige i skabet med det samme.

Har du brug for yderligere rådgivning om hvordan du får ovenstående til en succes, så er du velkommen til at kontakte mig for en snak om mulighederne.

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med et andet projekt har jeg lavet en lille oversigt over faldgruber mm omkring mødebooking. Jeg har lagt den på en blog, så kan i se på den. 

 

Mvh

Anders

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)