Så fik jeg lige modtaget det første udkast til hjemmesiden for mit produkt: http://www.click2web.dk/AE og leder lige efter noget feedback på designet på ting som jeg måske har misset..
Formålet med hjemmesiden er community building, markedsføring og referering til hvor tegneseriemagasinet kan skaffes.
hej, umiddelbart vil jeg mene din header er alt for stor, fylder næsten 50% af den samlede højde!
dine tre menu knapper på nedeste halvdel ser godt ud .-)
din menu i venstre side skal der arbejdes mere med, lav måske knapperne med runde hjørner på alle hjørner, og find en anden farve til knappen så den skiller sig mere ud (vil mene den grønne farve du har brugt til logo vil passe godt) end bare en hvid streg der omkredser knappen.
vil overvej at bruge en grøn farve til baggrund ved knapperne istedet for den blå og så med den blå farve til knapper, så holder du mere stilen end at bryde kraftigt med en blå bag knapperne når resten er i grøn,hvid,sort,lyseblå - keep it simple :-)
Jeg synes det er et super lækkert og overskueligt design du har fået lavet. Jeg kan i særdeleshed godt lide den simple navigation, og det er nogle gode farver der er brugt - rolige og behagelige.
Jeg vil, ligesom Thomas nævner, råde dig til at reducere højden på billedet i toppen. Selv om mange mennesker bruger høje opløsninger i dag, så ser vi jo også at netbooks og tablet PC'ere vinder frem, og de har typisk mindre skærme med lavere opløsninger.
@Thomas: Tak fordi du pointeret størrelsen på heading og venstre menu. Det er 2 ting som jeg ikke lige havde tænkt på og der er dårligt nok gået en time.
@Jimmy: og tak til dig for minder mig om at den også skal passe til netbooks og tablet pc'er, og for linket. Kan godt se at det ikke lige gå med de url adresse, så forhåbentlige er det kun fordi det er udkastet.
vh Trieu.
(eh..er det ikke længere muligt at give stjerner hvis man ikke er plus?)
@Mikael, nå, det vidste jeg ikke, jeg mener at jeg engang kunen give stjerne, ah well, så må jeg bare give stjerne til folk der her hjlupet her inde senere.
@Holger: luft mellem knapperne i venstre side er noteret, og jeg er glad for at folk kan lide farverne, da det er de gennemgående farve for firmaet og magasinet.