Sjovt nok har iværksættere i rigtigt ange sammenhænge virkeligt svært ved at forstå hvad lønsomhed betyder! En ny papkassen kan fås for et par kroner, så vil det jo være totalt vanvidigt at bruge tid på at tilskære egne papkasser i den tro at det er billigere.
Mvh Ravn |
Der er faktisk et andet problem med avispapir, udover at det er grimt
Når det bliver mast sammen pga. varenns vægt eller bump på kassen, udvider det sig ikke nødvendigvis igen. Det betyder, at din vare kan komme til at ligge og rasle rundt i kassen sammen med en flok flad-maste avissider.
Avispapiret skal krølles ret hårdt sammen, hvis man skal undgå dette - så hårdt så låget/flapperne på kassen sidder i spænd.
Jeg ville nok vikle et par lag bobleplast rundt om varen og så fylde ud med avispapir efterfølgende.
Jeg har arbejdet 10 år som elektroingeniør og været med til at sende (og modtage) dyrt udstyr til hele verden - alt fra så elektronikkomponenter til tonstunge maskiner - så jeg har efterhånden set lidt af hvert, incl avispapir
Jeg arbejder i et elektronikforma med en årsomsætning omkring 30 mill og produkter fra ca. 125000 kr. og opefter, og vi sender rigtig meget i genbrugsemballage.
Mvh.
Carsten