Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Semi-automatiseret linkbuildings database

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg ved at rulle den næste funktion ud til SEOadmin, og dette system skulle gerne gøre det nemmere og mere struktureret at lave linkbuilding, på andet end linkkataloger også.

Se dette billede

Øverst er der mulighed for at vælge hvilke sider man vil se ud fra nogle preferencer:
Website = Hvilket af dine websites, eller undersider du vil linkbuilde på
Kategori = Hvilke kategorier du vil se relevante sider at linkbuilde på
Type = Om det skal være, Blog, Forums e.lign.
Bruger oprettelse = Om websitet kræver du opretter en bruger for at du kan få postet dit link.
Ikke tilmeldt før = Hvis kun nye sider, hvor dette website ikke er blevet oprettet'

Næste række har du mulighed for at se lidt information om det website du befinder dig på, og læser om hvordan du kan få dit link der.

I kommentar feltet kan du evt. angive din personlige kommentar til websitet. Hvis det er et website der kræver bruger oprettelse, så kan du gemme dit brugernavn og kodeord der, så der kan bruges næste gang du havner der, med en af dine andre sider.

De sidste felter kan du skrive en kommentar til det link du har lavet, der og evt. angive du ikke ønsker at se dette website igen (banne det). Du kan angive hvor du har linket til, og fra hvilken side du har lavet linket. Dette bliver gemt i databasen, og du kan således trække en rapport med alt den linkbuilding du har lavet. Dette køre naturligvis sammen med resten af SEOadmin.

Btw. Du kan surfe rundt på websitet, og beholder stadigvæk din arbejdsbjælke.

Jeg vil gerne have lidt feedback på ideen og systemet fra jer. SEOadmin skulle gerne ende op med at blive en betalingsservice, når jeg ellers er tilfreds med produktet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 22:53

Jeg kan godt lide det. Det virker let og overskueligt.

Jeg kunne godt bruge lidt interactiv feedback når jeg indtaster ting på databaserne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58

Smart!!! Hva koster det at benytte det system, når det endelig lanceres?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06

Det ender med en pris på 69,00 pr. måned, men indtil videre er det gratis at benytte. Hvad for noget feedback kunne du tænke dig?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:14

virker hurtigt og tidssparende. Men får man noget ekstra ud af det ved at benytte din side? det er jo de samme linkkataloger man bliver tilmeldt, om man bruger din side eller ej.

Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50

Halte:

virker hurtigt og tidssparende. Men får man noget ekstra ud af det ved at benytte din side? det er jo de samme linkkataloger man bliver tilmeldt, om man bruger din side eller ej.

Tror lige du skulle læse de første par linier igen ;D

Så er jeg ved at rulle den næste funktion ud til SEOadmin, og dette system skulle gerne gøre det nemmere og mere struktureret at lave linkbuilding, på andet end linkkataloger også.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 00:11

Jeg synes det er fedt du ikke kun koncentrere dig om linkkateloger og udvider softwaren.

Fortsæt det gode arbejde:-)

Glæder mig til at teste det på mit rki testsite

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:31

Nej det skulle gerne ende med et all around værktøj til linkbuilding, som også kan bruges af webbureauer, når de arbejder med deres kunder (rapporterne kran trækkes som XML filer).

Det eneste du får ud af det her værktøj er sparet tid og mere struktur på dit linkbuildings arbejde. Det kan ikke noget som du ikke kan gøre selv, uden :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 09:33

Sparet tid, og mere struktur det skal man heller ikke kimse af.

Thumbs op herfra Yes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:47

Det er i hvert fald værktøjer som jeg i starten lavede til mig selv i en light version, og når man lige har vendet sig til at arbejde med dem, så bliver det fantastisk effektivt!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)