Så er jeg ved at rulle den næste funktion ud til SEOadmin, og dette system skulle gerne gøre det nemmere og mere struktureret at lave linkbuilding, på andet end linkkataloger også. Øverst er der mulighed for at vælge hvilke sider man vil se ud fra nogle preferencer: Næste række har du mulighed for at se lidt information om det website du befinder dig på, og læser om hvordan du kan få dit link der. De sidste felter kan du skrive en kommentar til det link du har lavet, der og evt. angive du ikke ønsker at se dette website igen (banne det). Du kan angive hvor du har linket til, og fra hvilken side du har lavet linket. Dette bliver gemt i databasen, og du kan således trække en rapport med alt den linkbuilding du har lavet. Dette køre naturligvis sammen med resten af SEOadmin. Jeg vil gerne have lidt feedback på ideen og systemet fra jer. SEOadmin skulle gerne ende op med at blive en betalingsservice, når jeg ellers er tilfreds med produktet. Med venlig hilsen |
Jeg kan godt lide det. Det virker let og overskueligt.
Jeg kunne godt bruge lidt interactiv feedback når jeg indtaster ting på databaserne.