Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holdkæft en lorte dag!!!!!!!!!! Den kan sku ikke blive være .. eller ??

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !! 

Hvis i skal ud med noget dårligt så kom bare , min dag kan ikke ødelægges mere. 

jeg har sidste fredag været til møde i Banken om finansering af min nye forretning.

Forretingsplan var tip top, rettet af en tekstforfatter,

budgetter så det basker, 

Jeg var frisk og velforberedt 

Der var garanti for helle lånet, -

-En bil til markeds værdi af 200.000 kr 

- 40.000 i egen kapital

Og det samlet låne beløb er 210.000 kr 

og vi begge to i firmaet har jobs vi kan komme tilbage til, hvis det hele skulle gå i lort. 

Vi har talt med Vækstfonden om kom-i-gang lån som dækker 75 af lånebeløbet hvis de skulle gå galt.. 

og så får jeg dette svar. 

"Jeg har nu set på det tilsendte materiale samt læst referat fra dit møde i XXXXXX afdeling.

jeg må desværre meddele at vi ikke ønsker at deltage i nævnte projekt - kapitalgrundlaget er for tyndt (manglende egenkapital samt ingen sikkerhed) " - Danske Bank

Er det mig der er total idiot, eller hvad sker der for Banken. .

Arrr... nu har jeg hevet fat i arbejdernes landsbank, håber de har mere oven i kasketterne end de andre.. 

Men i må hellere have en god dag.. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:10

Danske Bank er fattige, så tag det med et smil og få fat i Nordea eller andre. Du skal nok få det igennem Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:10

'Der skal lige siges at den butik jeg skulle købe har en omsætning på 2 mio

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:13

Op på hesten igen som skrevet, brug din vrede til iver for at kontakte 3 banker i morgen og aftal møde.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:14

Jakub Slusarek:

'Der skal lige siges at den butik jeg skulle købe har en omsætning på 2 mio

Man kan ik leve af omsætning, hvis der ingen fortjeneste er... Ellers kig på Parken Sport og Entertainment!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:19

Der skal siges at 800.000 er overskuet 

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:29

Hej Jakub, det er godt nok ærgeligt. Men for at være helt ærlig, så er det rigtigt hvad der bliver sagt i denne tråd. Op på hesten og søg en anden bank.

Vi fik selv i sin tid et kom-i-gang-lån via Nordea, men der er også nogle forholdsvis høje opstartsomkostninger/gebyrer forbundet hermed, samt et årligt %-gebyr til Vækstfonden. Men jeg tror også du har større chancer hos Nordea. Det virker som om de er mere åbne for at udlåne penge pt. Held & lykke :)

/Larsen

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:31

Ja skal lige siges at min mor ikke har en serlig god erfaring med nordea, da hun i sin tid ikke kunne sammenarbejde med dem,, 

Men kan den gå hvis man ikke har en bank historie i den bank man søger kredit i .. Og man har været kunde hos Danske bank i 13 år-- 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:35

Jakub Slusarek:

Ja skal lige siges at min mor ikke har en serlig god erfaring med nordea, da hun i sin tid ikke kunne sammenarbejde med dem,, 

Men kan den gå hvis man ikke har en bank historie i den bank man søger kredit i .. Og man har været kunde hos Danske bank i 13 år-- 

Bankverdenen er ligesom alt andet, virksomhedsfortagende.

Kan du ikke lide en burger hos X, så prøver du Y.
Kan du ikke lide Danske Bank eller få den service du ønsker, så prøv Nordea eller en anden bank.

Man skal ikke finde sig i noget, fordi bankprodukter kan forhandles ligesom, du kan forhandle om ekstraudstyr til din bil ved forhandleren.

Så på med vanten.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 16:37

Yes, så .. Jeg får et opkald AL i morgen, så må man se hvad de siger til det. 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)