Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny webshop med telefoner til ældre

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lejre
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Rigtig flot side. Jeg synes det er et fedt initiativ du har foretaget dig.

Jeg vil gerne høre om hvordan du er blevet leverandør til Telekæden. Hvordan kom du i kontakt med dem?

En anden ting er hvor meget hjemmesiden har kostet og hvad koster sådan en side at opretholde løbende?

Med venlig hilsen

David Christian Højgaard Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

David Jensen:

Hej Henrik!

Rigtig flot side. Jeg synes det er et fedt initiativ du har foretaget dig.

Jeg vil gerne høre om hvordan du er blevet leverandør til Telekæden. Hvordan kom du i kontakt med dem?

En anden ting er hvor meget hjemmesiden har kostet og hvad koster sådan en side at opretholde løbende?

Med venlig hilsen

David Christian Højgaard Jensen

Hej David

Min forbindelse med Telekæden er i alt beskedenhed et udtryk for at Telekæden gerne vil trække på vores erfaring med telefoner til ældre og handicappede :-)
Det som vi vil er netop at gøre telefoni mere tilgængeligt for ældre og handicappede, og når vores fastnettelefoner og mobiltelefoner til ældre kommer ud i Telekædens butikker så er de mere tilgængelige for ældre og handicappede når de gerne vil anskaffe en ny telefon :-)

Et site som vores koster fra ca. 40.000,- + webhotel, PBS, EPAY, E-conomics ca. 8.000,- pr. år (priserne er + moms)
webshoppen er lavet af redWEB

vh
Henrik

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)