Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny webshop med telefoner til ældre

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så kom min nye webshop endelig i luften.
Jeg vil sætte stor pris på din mening om design, funktioner som telefon guide på min nye webshop telecall.dk
Alt kritik er meget velkommen –så fyr løs Big Smile

vh
Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:05
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:13

Jeg kan godt lide dit glade livstilsbillede.

Du har helt sikkert hold dig til max 3 farver kodex´et. Kan du ikke pifte hjemmesiden lidt op.

Umiddelbart er der meget tekst i midten. Teksten er god, men kan du ikke gøre den kortere, gerne indsat i kasser, så man blot kan klikke sig videre til mere information?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:28

Hej Holger

Tak for dit svar

Jeg vil prøve at arbejde med teksterne og måske vil det være bedre med en ramme om billedet, men jeg er lidt bange for at fjerne for meget tekst fordi forsiden er placeret godt på flere relevante søgeord.

vh
Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan helt klar tilslutte mig inputtet om for meget info på forsiden. Jeg kan godt lide valget af farver og design, som jeg også tror tiltaler ældre. Et lille fif kunne være, at have en funktion på forsiden til at forstørre bogstaverne, så din side blev mere læsevenlig for folk med synsnedsættelse. Jeg synes ikke det pynter med så meget fed tekst på forsiden, det bliver råbende i udtrykket.

En helt gennemgående ting - der er mange sprogfejl - både på forside, menuer osv. Du bør gå det igennem eller få én til at læse korrektur. Her er lidt generelle ting, du kunne se igennem:

• Stave- og slåfej:
    • Topmenu, drop down - Nyheder: "Tilmend nyhedsbrev" = Tilmeld nyhedsbrev
    • Forside brødtekst, andet afsnit. "... kan Tele Call Danmark garanterer...."  = garantere, uden r til sidst
  • Orddeling: Fastnet telefoner = Fastnettelefoner, tele produkter = teleprodukter, alarm knap = alarmknap, telefoni løsninger, bruger vejledninger osv.... På dansk adskiller vi aldrig sammensatte ord, det er en uvane fra engelsk hvor man altid gør det.
  • Brug af store og små bogstaver og punktum: 
    • I det midterste område på forsiden, hvor der er en punktopstilling, bør du starte alle tre pinde med småt, da det er en fortsættelse af sætningen oven for.
    • "Sikkerhed og Tryghed" står lidt umotiveret - det bør have en pind til måske, og så skal tryghed ikke med stort midt i sætningen.
    • Længere nede - afsnittet efter : "...behøver læse brugsanvisningen Uden kompromis på.... "    Her mangler et punktum før "Uden" - eller også bør det være et komma efterfulgt af "uden" med småt. Og så hedder det vist "gå på kompromis med"  ;-)

Held og lykke med det, jeg håber at mange får glæde af siden og produkterne!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

Siden synes jeg ser flot ud tillykke med det Smile

forsiden synes jeg skal være en hurtigt fortælling om jer og et links læs mere de meste købte produkter  et par linjer ord om de ting og et link læs mere.

Kontaktsiden sæt CVR nummer øverst samme med telefon nummer , siden ser mere troværdigt ud så.

I titlen ville jeg fjerne den ene streg der ligner et i ud på google jeg denne her streg | <title>Tele Call Danmark | tilgængelig telefoni til ældre og handicappede</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:47

May Kønig Hansen:

Jeg kan helt klar tilslutte mig inputtet om for meget info på forsiden. Jeg kan godt lide valget af farver og design, som jeg også tror tiltaler ældre. Et lille fif kunne være, at have en funktion på forsiden til at forstørre bogstaverne, så din side blev mere læsevenlig for folk med synsnedsættelse. Jeg synes ikke det pynter med så meget fed tekst på forsiden, det bliver råbende i udtrykket.

En helt gennemgående ting - der er mange sprogfejl - både på forside, menuer osv. Du bør gå det igennem eller få én til at læse korrektur. Her er lidt generelle ting, du kunne se igennem:

• Stave- og slåfej:
    • Topmenu, drop down - Nyheder: "Tilmend nyhedsbrev" = Tilmeld nyhedsbrev
    • Forside brødtekst, andet afsnit. "... kan Tele Call Danmark garanterer...."  = garantere, uden r til sidst
  • Orddeling: Fastnet telefoner = Fastnettelefoner, tele produkter = teleprodukter, alarm knap = alarmknap, telefoni løsninger, bruger vejledninger osv.... På dansk adskiller vi aldrig sammensatte ord, det er en uvane fra engelsk hvor man altid gør det.
  • Brug af store og små bogstaver og punktum: 
    • I det midterste område på forsiden, hvor der er en punktopstilling, bør du starte alle tre pinde med småt, da det er en fortsættelse af sætningen oven for.
    • "Sikkerhed og Tryghed" står lidt umotiveret - det bør have en pind til måske, og så skal tryghed ikke med stort midt i sætningen.
    • Længere nede - afsnittet efter : "...behøver læse brugsanvisningen Uden kompromis på.... "    Her mangler et punktum før "Uden" - eller også bør det være et komma efterfulgt af "uden" med småt. Og så hedder det vist "gå på kompromis med"  ;-)

Held og lykke med det, jeg håber at mange får glæde af siden og produkterne!

Hej May

Mange tak for dit svar.
Jeg havde forstørrelse på mit "gamle site" og har valgt det fra, fordi mange svagsynede ved at de kan forstørre browserbilledet med "Ctrl" "+" 
Det nytter jo ikke noget hvis det kun er mit site som de svagsynede kan se :-)

Jeg har lavet de rettelser som jeg selv kan lave, og jeg vil prøve om jeg kan få programmøren til at flytte noget af teksten ned under Fremhævede produkter.
De to nederste afsnit kunne godt flyttes ned.

Jeg vil prøve at finde en som kan gennemgå hele sitet

Mange har allerede glæde af vores telefoner, for vi har eksisteret siden 2005 :-)

vh
Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:56

Mikael christiansen:

forsiden synes jeg skal være en hurtigt fortælling om jer og et links læs mere de meste købte produkter  et par linjer ord om de ting og et link læs mere.

Kontaktsiden sæt CVR nummer øverst samme med telefon nummer , siden ser mere troværdigt ud så.

I titlen ville jeg fjerne den ene streg der ligner et i ud på google jeg denne her streg | <title>Tele Call Danmark | tilgængelig telefoni til ældre og handicappede</title>

Hej Mikael

Mange tak for din kommentar. Og dejligt at du syntes at det er flot :-)

Det kan være at jeg skal prøve med to forskellige forsider, et par uger af gangen, og se om der er forskel i konverteringen.

Syntes du ikke at det er nok at handelsbetingelser står i top menuen?

- jeg har ændret stregen i overskriften. Jeg tror at det er det som du mener. :-)

vh
Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32

Henrik:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Syntes du ikke at det er nok at handelsbetingelser står i top menuen?

- jeg har ændret stregen i overskriften. Jeg tror at det er det som du mener. :-)

vh
Henrik

nej det er denne her streg jeg synes der ligner et i  |

Tele Call Danmark | Tilgængelig telefoni for ældre og handicappede

Fastnettelefoner og mobiltelefoner til ældre mennesker. Også stort udvalg af mobil og fastnet telefoner til handicappede.
telecall.dk/ - Cached - Lignende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:43

Henrik:

Hej Aminoer

Så kom min nye webshop endelig i luften.
Jeg vil sætte stor pris på din mening om design, funktioner som telefon guide på min nye webshop telecall.dk
Alt kritik er meget velkommen –så fyr løs Big Smile

vh
Henrik

Hej Henrik,

En sjov niche du har fundet dig der. Jeg tænker bare på, hvor mange ældre, der har behov for disse telefoner handler hos dig på nettet? Har du andre salgskanaler, end webshoppen?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)