Jeg har brugt et par timer på et ændre min virksomhedswebsite. Er det fuldstændig håbløst? Det er ikke meningen at det skal sælge migv som hverken programmør eller SEO mand, men jeg får af og til nogle henvendelse. Blot give et indtryk af hvad jeg roder med :-).
Jeg kan godt forstå i bliver forvirret. Det er ikke min direkte hensigt at sælge timer. Jeg arbejder med affiliate marketing og mine egne websites, dog sker af det, at jeg af og til bliver spurgt om jeg ikke har lyst til at lave eller anden opgaven... Derfor tænkte jeg, at hvis jeg nu smed timeprisen på, så kunne det være det ville give en henvendelse eller to oven i hatten :-).
Som info til dem der kender dine forretningsområder fra amino-forummet, og som overvejer at kontakte dig for at bede dig hjælpe med en konkret opgave, synes jeg faktisk den er helt perfekt.
Hvis du gerne vil nå ud over det, virker siden dels for sparsom, og dels virker det malplaceret med alle dine links nederst på siden.
Så jeg regner med det er det første du vil opnå, og det synes jeg du klarer fint - og timeprisen er absolut ikke for høj.