Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på præsentations website IOOS Internet

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

okay timepris de er vel meget normalt , for alle der har succes kan vel tage den pris markedet kan bære Smile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

En høj timepris? Det er mig ubegribeligt, hvordan nogen kan komme frem til den konklusion?

Træk lige skat fra og beregn, hvad der så er tilbage, Thomas. Som selvstændig er man nødt til at sætte en vis pris for at kunne leve af det, idet man aldrig ved, hvornår det næste job kommer.

Det vil du finde ud af, når hele din økonomi afhænger af det.

I sidste ende er det jo også antallet af timer, der sættes af til en opgave, som betyder noget.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:

Måske er det bare mig, men jeg synes din timepris er rigtig høj iforhold til dit websitets kvalitet.

Ikke for at være negativ, men set fra forbrugerens øjne.

Det er sku en god timepris ! Du kan ikke få det billigere ..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Prisen er helt iorden !! Tænkt over han måske kan ende med at arbejde 5 timer en dag, hvem skal så sørge for de sidste 3 timer ?

Det er jo ikke kassejobet i netto hvor du er 110% sikker på 8 timer dagligt.

Casper: hvor har du lavet logoet ? altså program. (banner du benytter herinde)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

En høj timepris? Det er mig ubegribeligt, hvordan nogen kan komme frem til den konklusion?

Jeg tager blot og kigger på websitets kvalitet og måler mig ud efter om jeg gider at give 385,- for den arbejdskraft i timen. Da jeg ikke er særlig imponeret over websitet iforhold til hvad jeg har set andre progammører og designer laver til plus, minus samme timepris, vurdere jeg KUN ud af at have set det ene website at JEG synes timeprisen er for høj!

Så synes jeg iørigt ikke vi skal diskutere mere om timeprisen, det var slet ikke et debat oplæg men blot et venligt indlæg til Casper.

Hav en god søndag! ;)

Mvh. Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18

Thomas De Oliveira:

Jeg tager blot og kigger på websitets kvalitet og måler mig ud efter om jeg gider at give 385,- for den arbejdskraft i timen. Da jeg ikke er særlig imponeret over websitet iforhold til hvad jeg har set andre progammører og designer laver til plus, minus samme timepris, vurdere jeg KUN ud af at have set det ene website at JEG synes timeprisen er for høj!

Så synes jeg iørigt ikke vi skal diskutere mere om timeprisen, det var slet ikke et debat oplæg men blot et venligt indlæg til Casper.

Hav en god søndag! ;)

Mvh. Thomas

Så har du ikke forstand på det da!

"Hav en god søndag! ;)"

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Hedegaard:

Thomas De Oliveira:

Hav en god søndag! ;)

Mvh. Thomas

Så har du ikke forstand på det da!

Jeg har udmærket forstand på hvad jeg selv synes om websitets kvalitet.

Ja god søndag til dig også ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

StjerneKrig

Left HugStarStarStar       Star    Broken Heart   Star        StarStarStarRight Hug

ta den mester

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

StjerneKrig

Left HugStarStarStar       Star    Broken Heart   Star        StarStarStarRight Hug

ta den mester

Hvad mener du?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:31

Big Smile Hahaha det er til at grine af hvor personligt i tager det at jeg synes prisen er for høj iforhold til hjemmesiden kvalitet..

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)