Det er ikke fordi at jeg går med tanken om at lave sådan et projekt, det var nu bare for smide nogen nye idéer på bordet ( som du også selv nævnte [ det med brancen ] ) - skal bare se hvad der dukker af andre forslag / løsninger som jeg kan tænke lidt videre over og måske kan bruge i andre samhænge til mine rigtige projekter. Jeg kom lige til at tænke på at hvis nogen af Jer Aminoer der overvejer at lave sådan et program, så tror jeg måske at sådan en ny slags funktion kan have en slags viral marketings effekt. Det kommer nok til at stide i mod spillelovgivningen, men igen kan man jo lave en anden variant så selve programmet trækker lod om gaver fra de firmaer der er tilmeldt ordningen annonceprogrammet, TDC kunne f.eks i stedet for at betale 0.75 for et click nøjes med at betale 0.25 for et click med tilgengæld har man mulighed for at vinde en gratis mobil. Kunden ( ham der bruger programmet ) har så mulighed for at gøre to ting når han gerne vil have en TDC reklame på sin hjemmeside. Mulighed 1 = Få ingen penge for et click men med i lodtrækningen om en mobil blandt de andre der også har en TDC reklame Mulighed 2 = Få 0.75 kroner pr click
|
Hey Michael
Ja, den kunne godt tænde, men den slukker desværre hvert tiende minut. Så den er ikke helt brugbar som telefon.
Jeg har dog fået min sjov ud af det, for mine venner kiggede godt nok en hel del da jeg en dag trak to iPhones op ad lommen :-)