Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateprogram lodtrækning for dem der tjener under 100 kroner pr måned.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

For hver 10 DKK man smider i projektet bliver man tildelt et lod. Så øges ens vinderchancer i takt med indtjeningen :-). Alternativt kan du overføre ideen til et pointsite, hvor alle brugerne tjener point som ryger i en pulje og der trækkes lod om dem... men jeg tror alt det her, kræver du findet et land med en tja... anderledes spillelovgivning end den vi har pt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er ikke fordi at jeg går med tanken om at lave sådan et projekt, det var nu bare for smide nogen nye idéer på bordet ( som du også selv nævnte [ det med brancen ]  ) - skal bare se hvad der dukker af andre forslag / løsninger som jeg kan tænke lidt videre over og måske kan bruge i andre samhænge til mine rigtige projekter.

Jeg kom lige til at tænke på at hvis nogen af Jer Aminoer der overvejer at lave sådan et program, så tror jeg måske at sådan en ny slags funktion kan have en slags viral marketings effekt.

Det kommer nok til at stide i mod spillelovgivningen, men igen kan man jo lave en anden variant så selve programmet trækker lod om gaver fra de firmaer der er tilmeldt ordningen annonceprogrammet, TDC kunne f.eks i stedet for at betale 0.75 for et click nøjes med at betale 0.25 for et click med tilgengæld har man mulighed for at vinde en gratis mobil.

Kunden ( ham der bruger programmet ) har så mulighed for at gøre to ting når han gerne vil have en TDC reklame på sin hjemmeside.

Mulighed 1 = Få ingen penge for et click men med i lodtrækningen om en mobil blandt de andre der også har en TDC reklame

Mulighed 2 = Få 0.75 kroner pr click

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:53

Hey Michael

Ja, den kunne godt tænde, men den slukker desværre hvert tiende minut. Så den er ikke helt brugbar som telefon.

Jeg har dog fået min sjov ud af det, for mine venner kiggede godt nok en hel del da jeg  en dag trak to iPhones op ad lommen :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:54

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det kommer nok til at stide i mod spillelovgivningen, men igen kan man jo lave en anden variant så selve programmet trækker lod om gaver fra de firmaer der er tilmeldt ordningen annonceprogrammet, TDC kunne f.eks i stedet for at betale 0.75 for et click nøjes med at betale 0.25 for et click med tilgengæld har man mulighed for at vinde en gratis mobil.

En alternativ præmie kunne være noget gratis SEO og lidt råd om ændringer i hjemmesiden fra eksperter. Jeg er selv kun begyndt at undersøge mulighederne med affiliate, og har derfor endnu ikke brugt tid på at kigge på så mange eksempler. Men hvis en side ikke tjener mere end 15 - 20 kr. pr. måned, er der nok noget der kan forbedres med hensyn til indhold, og søgemaskiner. Og så selvfølgelig markedsføring.

Det kunne jeg forestille mig kunne være en interessant præmie, da den vil øge mulighederne for en bedre indtjening over en længere periode.

Der vil så være den udfordring at disse ting koster penge, men det gør det bare sjovere at forsøge at "knække" den del. Og der er sikkert mange muligheder.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)