Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på webside med log in, og flash

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre hvad jeg skal regne med at betale for at få lavet en webside, der er opbygget således at man kommer ind på en "normal" side hvor man kan læse om vores produkter, om firmaet, og kontakt info. Herudover skal det være muligt for vores kunder at logge ind på en underside hvorfra de kan se de informationer vi lægger til den enkelte kunde.

Det skal være sådan at vi opretter et log in til kunden, og at når kunden logger ind, kan han kun se det vi har oploadet til ham. Det vi skal oploade er videoer i flash, og jeg har forstået at det kræver en integreret flashplayer!?

Herudover skal der være et cms system så vi nemt kan rette i teksten og oploade nye videoer.

Jeg vil gerne vide hvad det ca. vil koste, og hvorlang tid det vil tage og lave.

På forhånd tak!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Snakker vi en side som denne KLIK HER

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:22

Hej,

Dit første krav kan løses med et standard Content Management System. Jeg vil selvføleglig anbefale dig at du kigger på vores løsning, Sitemagic CMS. En fantastisk lækker løsning der er nemt at opsætte og vedligeholde. Det er også nemt at tilpasse med både funktionalitet og udseende.

Hvad angår et beskyttet område til dine kunder, så kan det snildt udvikles som udvidelse til Sitemagic CMS. Det ville dog hjælpe, hvis du kunne beskrive det i nærmere detaljer. Er det tilstrækkeligt hvis hver kunde får én side, som I kan placere indhold på (herunder Flash-videoer, naturligvis)? Eller skal kunden have en hel sektion med egen menu, flere indholdssider med mere? Hvis du kan nøjes med én side pr. kunde, så vil det være nemt at lave en udvidelse til Sitemagic CMS. Har du eventuelt et budget ?

Alternativt kan du måske finde et modul til et af de komplekse CMS systemer som Joomla.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Joomla er faktisk så komplekst at det er verdens mest udbredte CMS med godt 4% af alle klodens websites kørende på Joomla :)

Joomla er _ikke_ komplekst - Der er bare mange, rigtigt rigtigt mange, muligheder man kan installere oven i.

Tilmeldt 23. Apr 10
Skrevet kl. 20:42

Jimmy Thomsen:

Hej,

Dit første krav kan løses med et standard Content Management System. Jeg vil selvføleglig anbefale dig at du kigger på vores løsning, Sitemagic CMS. En fantastisk lækker løsning der er nemt at opsætte og vedligeholde. Det er også nemt at tilpasse med både funktionalitet og udseende.

Hvad angår et beskyttet område til dine kunder, så kan det snildt udvikles som udvidelse til Sitemagic CMS. Det ville dog hjælpe, hvis du kunne beskrive det i nærmere detaljer. Er det tilstrækkeligt hvis hver kunde får én side, som I kan placere indhold på (herunder Flash-videoer, naturligvis)? Eller skal kunden have en hel sektion med egen menu, flere indholdssider med mere? Hvis du kan nøjes med én side pr. kunde, så vil det være nemt at lave en udvidelse til Sitemagic CMS. Har du eventuelt et budget ?

Alternativt kan du måske finde et modul til et af de komplekse CMS systemer som Joomla.

Hver kunde skal kun have en side, der skal dog være plads til at oploade ca. 100 videoer pr. side, samt der skal være en søgefunktion således at man kan søge efter enkelte videoer.

Tilmeldt 23. Apr 10
Skrevet kl. 10:00

Er der virkelig ingen der kan komme med en ca. pris?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:01
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:05

Kontakt mig på info (a) dimingumedia.dk, så kan jeg komme med et tilbud til dig :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:50

Det du skal være opmærksom på er hvor meget traffik dine videoer vil skabe samt hvilket webhotel du benytter dig af.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:55

MikkelFriis:
5000,- + moms

Mikkel! vær nu venlig ikke at starte søndagen på den måde.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)