Jeg ville høre hvad jeg skal regne med at betale for at få lavet en webside, der er opbygget således at man kommer ind på en "normal" side hvor man kan læse om vores produkter, om firmaet, og kontakt info. Herudover skal det være muligt for vores kunder at logge ind på en underside hvorfra de kan se de informationer vi lægger til den enkelte kunde.
Det skal være sådan at vi opretter et log in til kunden, og at når kunden logger ind, kan han kun se det vi har oploadet til ham. Det vi skal oploade er videoer i flash, og jeg har forstået at det kræver en integreret flashplayer!?
Herudover skal der være et cms system så vi nemt kan rette i teksten og oploade nye videoer.
Jeg vil gerne vide hvad det ca. vil koste, og hvorlang tid det vil tage og lave.
Dit første krav kan løses med et standard Content
Management System. Jeg vil selvføleglig anbefale dig at du kigger på
vores løsning, Sitemagic CMS. En fantastisk lækker
løsning der er nemt at opsætte og vedligeholde. Det er også nemt at
tilpasse med både funktionalitet og udseende.
Hvad angår et beskyttet område til dine kunder, så kan det snildt udvikles som udvidelse til Sitemagic CMS. Det ville dog hjælpe, hvis du kunne beskrive det i nærmere detaljer. Er det tilstrækkeligt hvis hver kunde får én side, som I kan placere indhold på (herunder Flash-videoer, naturligvis)? Eller skal kunden have en hel sektion med egen menu, flere indholdssider med mere? Hvis du kan nøjes med én side pr. kunde, så vil det være nemt at lave en udvidelse til Sitemagic CMS. Har du eventuelt et budget ?
Alternativt kan du måske finde et modul til et af de komplekse CMS systemer som Joomla.
Dit første krav kan løses med et standard Content Management System. Jeg vil selvføleglig anbefale dig at du kigger på vores løsning, Sitemagic CMS. En fantastisk lækker løsning der er nemt at opsætte og vedligeholde. Det er også nemt at tilpasse med både funktionalitet og udseende.
Hvad angår et beskyttet område til dine kunder, så kan det snildt udvikles som udvidelse til Sitemagic CMS. Det ville dog hjælpe, hvis du kunne beskrive det i nærmere detaljer. Er det tilstrækkeligt hvis hver kunde får én side, som I kan placere indhold på (herunder Flash-videoer, naturligvis)? Eller skal kunden have en hel sektion med egen menu, flere indholdssider med mere? Hvis du kan nøjes med én side pr. kunde, så vil det være nemt at lave en udvidelse til Sitemagic CMS. Har du eventuelt et budget ?
Alternativt kan du måske finde et modul til et af de komplekse CMS systemer som Joomla.
Hver kunde skal kun have en side, der skal dog være plads til at oploade ca. 100 videoer pr. side, samt der skal være en søgefunktion således at man kan søge efter enkelte videoer.