Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er seo, linkbuilding. pagerank, google adwords etc.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !! 

INGEN UNØDVENDIGE KOMMENTAR!!!

Så, som overskriften siger det, Hvad er  det??

er ny indend for det så ville jeg bare have korte konkrete svar på hvad og hvordan det fungere , og hvilken indflydelse det har.

Har prøvet at google men uden held.

Tak for det!!

og så udnytter jeg indlægget mens det er i gang.

Jeg modtager tilbud på webshop, med magento.

hilsner  

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 20:18

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:27

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej

SEO er Search Engine Optimizing. Dvs. optimering af dit site i forhold til søgemaskiner...med andre ord: At forsøge at forbedre din placering på f.eks. Google, når folk søger på bestemte ord.

Linkbuilding er sådan set "bare" at få en masse andre sites til at linke til dit site. Linkbuilding er derfor også en slags SEO, da en af de faktorer der spiller ind på et sites placering i søgeresultaterne er hvor mange links, der er til sitet.

Pagerank er en af de mange forskellige variabler Google bruger til at sortere brugernes søgeresultaterne efter. Pagerank er ikke noget du umiddelbart skal bekymre dig om - med et begrænset kendskab til emnet kan du alligevel ikke gøre noget ved den og Google tillægger ikke engang Pagerank nogen større betydning.

Google Adwords er en marketing-service Google tilbyder og du kan uden problemer finde oplysninger om det på Google...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:36

Min bog SEO FAQ er netop det du søger - en bog der giver dig svar på de 264 mest almindelige spørgsmål om SEO. Og så er den billig :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:01

Jakub Slusarek:

9.995,- Big Smile

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:04

Rasmus Lindgren:

Jakub Slusarek:

9.995,- Big Smile

Hold da op Rasmus.
Uden at vide hvad kunden vil have kan du simpelthen give en fast pris. Det må jeg sige.  

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:08

Jonas Kaan:

Hold da op Rasmus.
Uden at vide hvad kunden vil have kan du simpelthen give en fast pris. Det må jeg sige.  

Det kommer jo an på hvad kunden vil have og hvad Rasmuses faste tilbud indeholder :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:22

Skal lige siges, at jeg skal have en shop med 10.000 produkter om 1,5 år, b2b funktion, MEGET brugervenenligt design, skal være i magento, da jeg ikke vil bruge tid på at lære noget  andet, og meget meget mere, 

Men jeg har en stor distance til vedkommene der skal lave min shop, og derfor undersøger jeg alle mulighederne, da jeg ikke vil ende i denne situation jeg er i nu. 

Men Btw. Jeg modtager gerne tilbud... stadig.

Og Get A shop er på opkaldlisten til i morgen, så jeg skal nok ringe til dig..  Så du har holdt din slagstale :D

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:34

Jonas Kaan:
Hold da op Rasmus.

Det er fuldstændig korrekt. Vi har fuldstændigt defineret hvad vores leverance omfatter derfor kan vi gøre det til en fast pris.

Fx laver vi ikke om i funktionalitet, men får et fast antal design skitser, man har et fast antal design iterationer, al kommunikation foregår skriftligt osv osv.

På grund af dette er vi nogenlunde sikre på hvor mange timer vi skal bruge på det. Ud over dette er vores team outsourcet og vi kan derfor gøre det væsentligt billgere end teams/freelancere baseret i Danmark.

Alle vores kunder modtager også en krav specifikation de skal udfylde når de bestiller. På denne måde er vi sikre på at komme omkring alle kundens ønsker (i hvert fald dem der er behov for ifm designet af shoppen).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)