Hej aminoer Jeg er, som overskriften antyder på jagt, efter et nyt job. Mit navn er Torben Pedersen, 36 år og bosiddende, lidt udenfor Aalborg. Jeg er gift og har en datter på snart 4 år. 1989. 9. klasse afgangseksamen. 1990. HG, Aalborg handelsskole 1991-2002. Danish Crown, Nørresundby, dog afbrudt af 1 år som frivillig værnepligtig hos Prinsens Livregiment, Viborg 2002. Kørende salgskonsulent hos Indoor Cleaning Systems. Booking, afholdelse af kundemøder, salg, levering og som back-up for salgschefen. Bedst sælgende i Europa. 2006. JGV Design & Development. Salgs- og marketingchef. Et lille firma, hvor jeg stod for den daglige drift. 2008. Kørende salgskonsulent. Tagsten, mursten, ståltage og sten dekoration til vægge. Booking, salg, kundepleje. Sprog: Dansk, engelsk, tysk ( kunne måske trænge til en genopfriskning, da jeg ikke har brugt det længe) og til dels norsk. Desuden skal jeg snart i gang med at lære italiensk. Jeg håber dette har vakt nogens interesse. Jeg kan kontaktes på email: tub@skylinemail.dk eller tlf: 30287005 De bedste hilsner Torben |
Jeg tror din mail er forkert - da jeg hele tiden får en mail tilbage om, den ikke blev leveret
Mvh
Nicklas Millard