Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg tage en mdl. ydelse for et link?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med et positivt dilemma:

Mange leverandører kontakter mig og vil gerne have at jeg sælger deres produkter i min shop. Produkterne er super fine og passer ind til konceptet, men jeg har alligevel valgt ikke at forhandle lige netop disse produktkategorier af forskellige årsager.

Må jeg tilbyde leverandøren at have en annonce / et link på min side for en månedlig ydelse el. lign.? Nogle bud på en sådan kontrakt el. lignende.

Det er jo ofte små dygtige producenter der gerne vil markedsføres og i gang... Jeg vil blot hjælpe dem i gang for en ydelse, men er blevet i tvivl om hvordan man kan gøre dette?

Kh Trine

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:51

Det er jo helt op til dig, hvad du vil tage for dit produkt/ydelse.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:52

Trine Lønfeldt:

Må jeg tilbyde leverandøren at have en annonce / et link på min side for en månedlig ydelse el. lign.? Nogle bud på en sådan kontrakt el. lignende.

Hvorfor vil du sende "dine" besøgende over til et andet firma? Det var da meget bedre, at de købte dine produkter.

Der er jo en grund til de er havnet på din side og ikke en anden side, der sælger de produkter du ikke vil have i din shop - de vil købe dine ting!

Jeg vil aldrig sætte et link/banner ind på en webshop.

Mvh

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:55

Hej Trine,

Du må jo sælge hvad du vil, men jvf. Googles guidelines eksempelvis bør betalte links angives med et nofollow tag (søg lidt på det). Det er naturligvis helt op til dig, hvordan og hvorledes du vil gøre det :-).

Når der er et nofollow tag på, så vil producenten ikke få noget ud af linket i SEO mæssig forstand.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)