Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iDNA Århus var FEDT! - Amino'er i TV! -Samlet set success

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Så er dagen ovre - og det var bestemt ikke forgæves at være med.

Vi fik solgt nogle plus-abonnementer og delt en masse krus ud!

Og så blev Amino eksponeret maksimalt:

Thomas De Oliveira blev interviewet til TV2/Øst og Thomas og Martin Tychsen til et freelance produktionsselskab.

Vi linker selvfølgelig til det, så snart det kommer online!

Thomas fortalte om iværksætteri som 14-årig, Martin om det at være en "Go-Giver".

Der var enormt mange fede stande - og niveauet blandt messedeltagerne var meget højt. Flotte stande, professionelt og lækkert!

Mogens Nørgaard fra Miracle kom også forbi standen (billeder følger), og snakkede lystigt om en masse spændende.

Nå, smid jeres egen oplevelse fra messen - og Simon Zeeberg: smid nogle stemningsbilleder ind!

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg ville egentligt også lige have hilst på dig da jeg var forbi standen, men du så travlt optaget ud så det må jeg lige have til gode.

Håber i slap af med alle jeres krus :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra venstre: Simon, Mads Veiby, Thomas.

 

Fantastisk dag. Fik snakket med en masse spændende mennesker, heriblandt ovenstående herrer, Hans Kjer, Mogens Nørgaard, fyrene fra Firmafon, Geekhouse, StartIT og meget mere.. Masser af gode råd og spændende snak.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin lille stand Wink

Men der var godt nok travlt..

Thomas kunne man ikke få snakket med, først TV og så var han sku væk...

Synes desværre messen var meget lille, havde forventet noget større med "2" haller

Måske jeg er forvent ;-)

Mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Synes desværre messen var meget lille, havde forventet noget større med "2" haller

Hej igen Mikkel,

Det var i praksis "2 haller", idet messeområdet var opdelt, havde en hævet gangbro og et plateau, hvor der også var stande.

Alt i alt var det en god iværksætter- og netværksdag, hvor vi var relativt mange etablerede Amino'er tilstede og en markant tilstedeværelse på selve Amino standen.

Og endnu en gang tak de andre på standen. Det var hyggeligt at møde jer. Skype-Smile.

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg kommet hjem, og har fået noget at spise efter en hel dag i Århus, og hvilken dag!

Det var fantastisk at se så mange glade iværksættere/erhvervsdrivende, som var interesseret i at høre mere om hvad Amino.dk kan tilbyde dem.

Derudover, havde vi også besøg af en del Aminoer, som var så flinke lige at smutte forbi og sige hej til os på standen. Det var helt fantastisk!

Det var hyggeligt at snakke med jer andre der hjalp til på standen!

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:
Derudover, havde vi også besøg af en del Aminoer, som var så flinke lige at smutte forbi og sige hej til os på standen. Det var helt fantastisk!

Hyggeligt at hilse på jer :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Første video.. Tak for en fantastisk dag til jer alle!

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak for en god dag... Jeg hyggede mig gevaldigt på Iværksætter DNA og fik snakket med en masse spændende mennesker.. Og som altid travlt på jeres Amino stand :-)..

Tak for lån af badge-holder :-)...

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

Selv tak for en god dag... Jeg hyggede mig gevaldigt på Iværksætter DNA og fik snakket med en masse spændende mennesker.. Og som altid travlt på jeres Amino stand :-)..

Tak for lån af badge-holder :-)...

Hej Brian,

Det var hyggeligt at møde dig, og velbekomme :) Så var du fri for at lave en tape løsning.

 

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)