Det må jeg påpege, det kommer klart an på hvilken bil det er. En ansvar har intet at gøre med bilens værdi ..
DAF ser på bilens vægt, trækkrog, hk og så personen.
En god idé er at ringe ind til DAF og snakke med dem. DAF har kun "agenter", så du bliver højst sandsynligt forbundet med en fra E-forsikringer eller ETU..
Men som sagt, ringede jeg rundt til samtlige forsikringer dengang og samlignede både ulykke og ansvar, da jeg stod og skulle bruge begge dele.. DAF slog klart igennem som billigst..
Og jeg fik min forhandling / Priser triumfet igennem uden form for hjælp / Ancinitet (staves) fra andre.
Jeg var da helt sikker på at det er lovligt at forældrerne opretter for hjemmeboende børn, og hvor "barnet" blot står med som bruger af bilen. ?
Det er noget jeg selv skal til at undersøge for min egen søn på 18.
Hej Jesper...
Det er helt klart ulovligt..
Din søn kan stå som ejer af bilen, men dig som bruger.. Men så er det også kun dig der
må bruge den..
Og hvis du lader dig være ejer af bilen og din søn som bruger så skal din søn lave en forsikring i sit eget navn og ikke dig..
Håber jeg hjælp lidt..
Emrah
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.