Men det er brugerens oplysninger de sætter prisen ud fra.. Så den eneste forskel vil blot være navnet på regningen, og en eventuel rabat du kan få triumfet igennem, ved at du har flere forsikringer (god kunde og bla. bla.)
Jeg har en god ide til dig, hvis du kan vente 3 år med at få bilforsikring i eget navn, det kræver dog at dine forældre kan hjælpe og at deres selskab har de betingelser som jeg vil benytte mig af.
I alt sin enkelthed går det ud på, at du køber en veteran motorcykel som kan klare syn og lader den stå i 3 år med forsikring. Den skal stå i dine forældres navn, da det kræver at have en almindelig bilforsikring i samme selskab før man kan have en veteranforsikring. Du står på som bruger og får derfor ann., samtidig med at forsikringen er utrolig billig..
Når de 3 år er gået, så vil du være elitebilist i langt de fleste selskaber og du kan overfører ann., fra din motorcykel til en bil..
Dette er en utrolig billig måde at gøre det på og du kan måske låne en bil i mellemtiden..
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det der er ved det er at den "føles som ny" .. der er ikke rigtig noget der går galt på den da den kun har kørt 70.000 og det kun er min far der altid har kørt i den. dvs. pænt.
og jeg kan få den for 15.000 kr.. det er ret billigt synes jeg.. og så har den det store bagagerum som jeg skal bruge til Klaver/golftaske osv... så det er sgu den jeg vil have.. men kan godt se det bliver lidt pebret i forhold til jeg også bor i kbh.. det er bare typisk!
Nej slet ikke, da man ikke kører på den.. man smider den bare op på et lad når den skal til syn.. Det kræves heller ikke kørekort for at købe en bil..
Som en sidebemærkning kan det nævnes at der ikke findes periodisk syn for motorcykler, de skal blot synes ved ejerskifte hvis det er mere end et år siden den sidst er synet.
Det der er ved det er at den "føles som ny" .. der er ikke rigtig noget der går galt på den da den kun har kørt 70.000 og det kun er min far der altid har kørt i den. dvs. pænt.
og jeg kan få den for 15.000 kr.. det er ret billigt synes jeg.. og så har den det store bagagerum som jeg skal bruge til Klaver/golftaske osv... så det er sgu den jeg vil have.. men kan godt se det bliver lidt pebret i forhold til jeg også bor i kbh.. det er bare typisk!
Hej Tim..
Jeg har prøvet at lave et tilbud til dig..
Kun ikke lave den billigere end det her :
Ansvarsforsikring 10.000 kr. om året.
Men har desværre været nød til at sætte selvrisiko på 9200
Det synes jeg godt nok virker dyrt, hvis du giver ham 5 års ann.. Burde han så ikke være "elitebilist" hos jer og derfor i en meget billigere katagori?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.