Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansvarsforsikring til bil.. hjælp..

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra München
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også lovligt..

Men det er brugerens oplysninger de sætter prisen ud fra.. Så den eneste forskel vil blot være navnet på regningen, og en eventuel rabat du kan få triumfet igennem, ved at du har flere forsikringer (god kunde og bla. bla.)

MVH

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:15

Jeg har en god ide til dig, hvis du kan vente 3 år med at få bilforsikring i eget navn, det kræver dog at dine forældre kan hjælpe og at deres selskab har de betingelser som jeg vil benytte mig af.

I alt sin enkelthed går det ud på, at du køber en veteran motorcykel som kan klare syn og lader den stå i 3 år med forsikring. Den skal stå i dine forældres navn, da det kræver at have en almindelig bilforsikring i samme selskab før man kan have en veteranforsikring. Du står på som bruger og får derfor ann., samtidig med at forsikringen er utrolig billig..

Når de 3 år er gået, så vil du være elitebilist i langt de fleste selskaber og du kan overfører ann., fra din motorcykel til en bil..

Dette er en utrolig billig måde at gøre det på og du kan måske låne en bil i mellemtiden..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:30

Dyrebilen.dk:

Husk også at tjekke hvad den samlede vægtafgift bliver når du skal bruge en gulplade fra ´02 privat.

Så vidt jeg lige kan lure er den omkring 9000 kroner om året i afgift, så det er også lige en udgift der skal med i budgettet.

Så du kan nemt risikere at skulle af med 15-20.000 om året i forsikring og afgift på en 8 år gammel bil...

Jeg ville nok overveje hvor billig den bil, set i forhold til hvad man kan finansiere en ny bil til nu om dage.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 21:26

KennM, den finte kræver vel MC kørekort først?

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:22

hey allesammen..

tak for de mange inputs..

Det der er ved det er at den "føles som ny" .. der er ikke rigtig noget der går galt på den da den kun har kørt 70.000 og det kun er min far der altid har kørt i den. dvs. pænt.

og jeg kan få den for 15.000 kr.. det er ret billigt synes jeg.. og så har den det store bagagerum som jeg skal bruge til Klaver/golftaske osv... så det er sgu den jeg vil have.. men kan godt se det bliver lidt pebret i forhold til jeg også bor i kbh.. det er bare typisk!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 09:29

Michael:

Nej slet ikke, da man ikke kører på den.. man smider den bare op på et lad når den skal til syn.. Det kræves heller ikke kørekort for at købe en bil..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:10

KennM:

Michael:

Nej slet ikke, da man ikke kører på den.. man smider den bare op på et lad når den skal til syn.. Det kræves heller ikke kørekort for at købe en bil..

Som en sidebemærkning kan det nævnes at der ikke findes periodisk syn for motorcykler, de skal blot synes ved ejerskifte hvis det er mere end et år siden den sidst er synet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:54

Tim Krupsdahl:

hey allesammen..

tak for de mange inputs..

Det der er ved det er at den "føles som ny" .. der er ikke rigtig noget der går galt på den da den kun har kørt 70.000 og det kun er min far der altid har kørt i den. dvs. pænt.

og jeg kan få den for 15.000 kr.. det er ret billigt synes jeg.. og så har den det store bagagerum som jeg skal bruge til Klaver/golftaske osv... så det er sgu den jeg vil have.. men kan godt se det bliver lidt pebret i forhold til jeg også bor i kbh.. det er bare typisk!

Hej Tim..

Jeg har prøvet at lave et tilbud til dig..

Kun ikke lave den billigere end det her :

Ansvarsforsikring 10.000 kr. om året.

Men har desværre været nød til at sætte selvrisiko på 9200

Og oven i købet får du 5 års ancinitet.

Skal du også have indbo og ulykkeforsikring ??

For så bliver du kernekunde og får mere rabat..

Emrah.,

Emne Henviser for Trekroner Forsikring
http://www.trekroner.dk/

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:57

Maelstrom:

Bor du evt. sammen med nogen? Jeg mener kæreste/roomates?

Hvis de har fx. 2 års ancinitet kan du ved nogen selskaber få deres anciennitet kaldet ægtefælle/samlever anciennitet.

Det er desværre kun ægtefælles ancinitet der er gældende.. Kæreste/roomates gælder desværre ikke.

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 13:02

Emrah:

Kun ikke lave den billigere end det her :

Ansvarsforsikring 10.000 kr. om året.

Men har desværre været nød til at sætte selvrisiko på 9200

Og oven i købet får du 5 års ancinitet.

Emrah.,

Emne Henviser for Trekroner Forsikring
http://www.trekroner.dk/

Det synes jeg godt nok virker dyrt, hvis du giver ham 5 års ann.. Burde han så ikke være "elitebilist" hos jer og derfor i en meget billigere katagori?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)