Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbage på sporet

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig enkelte debattere bliver afsporet, grundet stjerner, da minus og plus stjerner gives i stedet for at sige det ikke er okay eller det er super godt indlæg, burde man lave at man skulle skrive en tilføjelse knap der siger hvorfor minus eller plus derved tilføjes der mere indhold til debatten og folk forstår bedre hvorfor denne afgivne karakter dette tiltage vil få mere gang i debatten og den vil tit ikke blive afsporet grundet et fejl klik vis i skal give kommentar er det også nærmeste 100 % sikker der kommer ingen fejl klik kommer , derved færre misforståelser og mere indhold til søgemaskinerne .

Enig der findes enkelte der giver kommentar til alt , dog vil kommentar hvorfor minus stoppe normalt en bruger og 20 gode kommentar hvorfor minus, skal nok få den bruger der laver fejl indlæg ,  til at lære af sine fejl,

Derved lettere arbejde for amino.dk moderatorne , da der vil komme sikkert færre afsporet debatter , med sådan et tiltage Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27

Vi er helt enige om, at de der 1 stjernes debatter er unødvendige...

Men problematikken er vel ret svær for en moderator. For hvornår er en debat afsporet, og hvornår er en debat dybdegående, og tager en masse perspektiver med? Perspektiver som måske ik fremgår af trådstarten, og som de fleste måske ik lige tænker over til at starte med...

Jeg er i hvertfald glad for, at jeg ik skal vurdere det!

Anyway så skal man måske os passe på med, at gøre tingene for firkantet... Ellers ender det bare i tør snak og jura, og så taber man mangfoldigheden og dem med ideerne...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:48

Ja, det er nok svært at vurdere hvor stregen skal sættes.

Tror nok løsning for mig bliver at følge de personer der skriver gode indlæg og tage den indgangsvinkel i stedet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09

Boysen:

Ja, det er nok svært at vurdere hvor stregen skal sættes.

Tror nok løsning for mig bliver at følge de personer der skriver gode indlæg og tage den indgangsvinkel i stedet.

Ja det er næsten det nemmeste... For stregen kan være virkelig svær at sætte, og stakkels moderator som får tæsk, fordi han/hun satte den for tidligt...

Vi har set, hvor meget ballede at sletning af et enkelt brugerindlæg kan medføre...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:21

Man kunne også bare droppe stjernesystemet, så er der da i hvert fald én ting mindre at ryge i totterne på hinanden over.

Dét har jeg selv foreslået for nogle måneder siden.

Jeg kan også bedre lide, at hver enkelt læser af et indlæg ikke bare får smidt i hovedet, at det er et "lorte" indlæg, men rent faktisk selv kommer frem til det. Ikke at folk ikke er kloge nok til at danne sig deres egen mening, men der kan nok ikke herske nogen tvivl om, at hvis der er en rød lampe, der ringer øjeblikkeligt i form af én enkelt stjerne, så har den, der har skrevet indlægget allerede meget svært ved at trænge positivt igennem til den, der først lige skal til at læse det. Og det er vel egentlig ikke helt fair, er det?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:27

Jeg vil nu give Kenneth ret. Når det så er sagt så tror jeg det er meget svært at undgå. Desværre ser jeg ikke anden løsning end at lukke øjnene for indlæggende som generer. Problemet for Amino er bare at man ind i mellem får for meget - og tager en pause. Og det er jo ret ærgeligt. Der er flere personer som jeg savner her på amino, som virkelig har bidraget med indhold af høj værdi, som nu ikke er her mere netop pga trælse tråde i negativ retning.

Så hvis moderatorerne kunne »slå tonen an« med en løftet pegefinger i ny og næ ved behov - så ville det nok gavne amino på sigt.

Hmmm - måske amino skulle lave en tråd til sure opstød - som lå nederst og som aldrig kom op i toppen. Hvis folk så havde lyst til at diskutere om åndsvage ting (som stjerner eksempelvis) - ja - så kunne de gå derned - og andre kunne være i fred for det.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det vil også betyde at vi moderatorer i så fald skulle læse samtlige indlæg på Amino og så tror jeg ikke helt at lønnen står mål med indsatsen længere. Wink

Hvis der er noget folk er utilfredse med som kræver indgriben fra en moderator eller Aminos crew så er den rette kommandovej at gå via "anmeld indlæg", så skal der nok være nogen der kigger på sagen ved førstkommende lejlighed.

Det er jo også tilladt med noget selvjustits uden at der skal komme folk med køller og skydevåben for at banke brugere på plads, der er ingen der forhindrer en almindelige aminobruger i at råbe op i en tråd der er kørt helt af sporet for at få den tilbage til emnet igen.

Og sidst men ikke mindst, så er vi jo altså alle mennesker og der kan der jo ske det at man lader sig rive med af en stemning i en tråd, hvilket jo til tider er en del af charmen ved det her internet, der efterhånden ser ud til at være mere end blot en døgnflue.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50

Når man snakker om solen.....

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:46

Boysen:

Hvad syntes du? Er det overhoved nødvendigt og er jeg bare en stor idiot?Stick out tongue 

Det er rigtigt at der er meget støj, og at den støj af "en eller anden nar har givet mig 1 stjerne"-typen ikke bør forekomme. Det må være muligt at stramme lidt op uden at det skal blive moderatorernes opgave. Der findes jo allerede en Anmeld funktion hvis det løber helt af sporet.

Off Topic er ekstremt svært at undgå - der skal så lidt til for at man lige bliver trigget i en anden retning - hvadenten det er med en dårlig joke, eller et sideløbende seriøst emne der bare bevæger sig længere og længere væk fra trådens oprindelige formål.

I de tilfælde ville det være rart at kunne lave Off Topic bemærkninger og måske et tråd-spinoff (som jeg foreslog i denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/86449.aspx). Alternativet kunne være up/down votes (lidt á la stjernesystemet) , så de mindst relevante indlæg blvier lagt i  bunden (eller man kunne sige at man ikke ville se indlæg med en score på under -5)

Men det er jo også noget der koster penge at lave, og der er sikkert andre ting der kommer først i prioriteringen.

mvh

Jan

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:53

Anders Christensen:

Det vil også betyde at vi moderatorer i så fald skulle læse samtlige indlæg på Amino og så tror jeg ikke helt at lønnen står mål med indsatsen længere. Wink

Der er osse alt for få moderatorer efterhånden. Amino vokser, og det kan da vel ikke koste Amino ret meget i "løn" at tage flere ind. Wink

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)