Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbage på sporet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig enkelte debattere bliver afsporet, grundet stjerner, da minus og plus stjerner gives i stedet for at sige det ikke er okay eller det er super godt indlæg, burde man lave at man skulle skrive en tilføjelse knap der siger hvorfor minus eller plus derved tilføjes der mere indhold til debatten og folk forstår bedre hvorfor denne afgivne karakter dette tiltage vil få mere gang i debatten og den vil tit ikke blive afsporet grundet et fejl klik vis i skal give kommentar er det også nærmeste 100 % sikker der kommer ingen fejl klik kommer , derved færre misforståelser og mere indhold til søgemaskinerne .

Enig der findes enkelte der giver kommentar til alt , dog vil kommentar hvorfor minus stoppe normalt en bruger og 20 gode kommentar hvorfor minus, skal nok få den bruger der laver fejl indlæg ,  til at lære af sine fejl,

Derved lettere arbejde for amino.dk moderatorne , da der vil komme sikkert færre afsporet debatter , med sådan et tiltage Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27

Vi er helt enige om, at de der 1 stjernes debatter er unødvendige...

Men problematikken er vel ret svær for en moderator. For hvornår er en debat afsporet, og hvornår er en debat dybdegående, og tager en masse perspektiver med? Perspektiver som måske ik fremgår af trådstarten, og som de fleste måske ik lige tænker over til at starte med...

Jeg er i hvertfald glad for, at jeg ik skal vurdere det!

Anyway så skal man måske os passe på med, at gøre tingene for firkantet... Ellers ender det bare i tør snak og jura, og så taber man mangfoldigheden og dem med ideerne...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09

Boysen:

Ja, det er nok svært at vurdere hvor stregen skal sættes.

Tror nok løsning for mig bliver at følge de personer der skriver gode indlæg og tage den indgangsvinkel i stedet.

Ja det er næsten det nemmeste... For stregen kan være virkelig svær at sætte, og stakkels moderator som får tæsk, fordi han/hun satte den for tidligt...

Vi har set, hvor meget ballede at sletning af et enkelt brugerindlæg kan medføre...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:46

Boysen:

Hvad syntes du? Er det overhoved nødvendigt og er jeg bare en stor idiot?Stick out tongue 

Det er rigtigt at der er meget støj, og at den støj af "en eller anden nar har givet mig 1 stjerne"-typen ikke bør forekomme. Det må være muligt at stramme lidt op uden at det skal blive moderatorernes opgave. Der findes jo allerede en Anmeld funktion hvis det løber helt af sporet.

Off Topic er ekstremt svært at undgå - der skal så lidt til for at man lige bliver trigget i en anden retning - hvadenten det er med en dårlig joke, eller et sideløbende seriøst emne der bare bevæger sig længere og længere væk fra trådens oprindelige formål.

I de tilfælde ville det være rart at kunne lave Off Topic bemærkninger og måske et tråd-spinoff (som jeg foreslog i denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/86449.aspx). Alternativet kunne være up/down votes (lidt á la stjernesystemet) , så de mindst relevante indlæg blvier lagt i  bunden (eller man kunne sige at man ikke ville se indlæg med en score på under -5)

Men det er jo også noget der koster penge at lave, og der er sikkert andre ting der kommer først i prioriteringen.

mvh

Jan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)