Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvaaa Hvorfor sner det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvaaa er der nogen der kan fortælle mig hvorfor det sådan bare lige begynder at sne... OMG har vi ikke haft nok vinter?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Haha... jeg smider officielt min kalender ud nu... jeg sad lige og tænkte, at nu kan det ikke være mange dage, før jeg rigtigt kunne komme i haven...

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:33

Hahaha ja det danske vejr har vist ingen kalender....

HALLO DER ER ALTSÅ FORÅR I FØLGE KALENDEREN!!!!

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:34

Hmmpfff.. og jeg havde lige skruet lidt ned for gasanlægget så solvarmerne kunne arbejde lidt mere. Har allerede fået besked fra konen at det er koldt i huset, så det bliver ingen "varm" velkomst efter fyraften (i begge henseende) Big Smile

Mvh

Markus

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:35

Markus:

Hmmpfff.. og jeg havde lige skruet lidt ned for gasanlægget så solvarmerne kunne arbejde lidt mere. Har allerede fået besked fra konen at det er koldt i huset, så det bliver ingen "varm" velkomst efter fyraften (i begge henseende) Big Smile

Mvh

Markus

Den ligger op til en udnyttelse af situationen..

"Skat det er alt for koldt her i stuen. Kom lad os gå op i sengen under den varme dyne" Devil

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:57

Thomas Lybek:

"Skat det er alt for koldt her i stuen. Kom lad os gå op i sengen under den varme dyne" Devil

Det danske vejr er "GAJOL" vejr ;D Så kan du "tygge" lidt på den Skype-Giggle

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:59

Hvorfor det sner. hmm 

Tror nok det er noget med noget kold luft der kommer ind over vores lille land :) Du er sikker på det ikke var Aske du så ? for så vil bamse og kylling gerne vide det, de løber nemlig rundt og leder efter ham ude i kastrup :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 16:54

En hurtig google søgning giver svaret :-)

http://lmgtfy.com/?q=hvorfor+sner+det

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:03

Thomas Reberholt:

Hvorfor det sner. hmm 

Tror nok det er noget med noget kold luft der kommer ind over vores lille land :) Du er sikker på det ikke var Aske du så ? for så vil bamse og kylling gerne vide det, de løber nemlig rundt og leder efter ham ude i kastrup :)

Nope, de leder ikke efter Aske de leder efter pot som de kan ryge ude i Bamses skur.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:12

Fashion-Seller:

Thomas Lybek:

Det danske vejr er "GAJOL" vejr ;D Så kan du "tygge" lidt på den Skype-Giggle

Det danske vejr er "Kondom" vejr - så kan du "tygge" lidt på den, bitch.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)