Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAS og andre flyselskaber viser deres sande (grimme) ansigt!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Kampp:

Det er på tide, at der kommer iværksætter ånd i de gamle monopoler og, at de lærer at tænke nyt og på deres kunder som værdifulde og ikke en selvfølgelighed.

En tænkende ledelse ville vel i SAS tilfælde gøre underværker!

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:07

Eller et frit marked - uden statsstøtte :-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:11

Godt skrevet deMIB!

Nu hvor vi er godt igang, så sidder jeg fast i England, så hvis nogen skulle være på vej til Danmark, så skal jeg nok betale for alle forplejninger på vejen for alle og lidt til!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:15

Iryna.dk:

Tak for indlægget. Jeg giver dig fuldstændig ret og er også træt  af de store, der snylter sig igennem.

Hvem vil fremover have tillid til dem? Jeg har ikke et andet valg. Der er langt på cykel fra København til Kiev.... Og også i tog for den sags skyld.

Pulkova flyver da til Kiev? Eller de har lejet sig ind på ruten ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 14:15

Sasa Kovacevic:

Godt skrevet deMIB!

Nu hvor vi er godt igang, så sidder jeg fast i England, så hvis nogen skulle være på vej til Danmark, så skal jeg nok betale for alle forplejninger på vejen for alle og lidt til!

Giver dig kun ret.

Men er det ikke kunderne der taber pengene når det er force majure?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:16

Simona - Uniquebook:

HAHA, I er gode - så siger jeg designere og softwareudviklere - det må da virkelig kunne betale sig Cool

Helt klart... faktisk skal softwareudviklere have kunstnerstøtte... for det er jo kunst det vi sidder og laver.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 14:20

"Regeringen spår, at aftalen med kommu­nerne vil koste 8000 job i kommunerne i 2013"

Fedt :-)

Prøv at læse denne artikel http://nyhederne.tv2.dk/article/30023044/?forside den er kun 5 min gammel.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 14:27

Niels:
Helt klart... faktisk skal softwareudviklere have kunstnerstøtte... for det er jo kunst det vi sidder og laver.

Absolut! Yes

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:28

Hej

Hver eneste år i den danske sommer er der iskiosker der åbner forretningen i øshamrende regnvejr, hvilket kioskindehaveren ikke har nogen indflydelse på.

Så ingen tilskud til SAS medmindre indehavere af iskiosker også kompenseres for vejrliget. Jeg mener at vide at vulkaner har været her i et stykke tid, - måske også lidt før man begyndte at flyve, så overraskelsen over et vulkanudbrud må vel ligge på højde med overraskelsen over en regnvåd sommerdag.

Michael

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:21

SAS er i knæ.. det har de været længe. Synes det er i orden at de holder sig til at dække indenfor lovgivningen og ikke udover.

De kan knække halsen på det her. Forventer du deMib virkelig at de dækker mere end hvad loven siger?

Hvis SAS var en guldkalv der skovlede penge ind så var min holdning anderledes. Det går de altså bare ikke.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)