Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt Marketings hjælp til nye Iværksættere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Nu synes jeg det er på tide jeg får smidt lidt tilbud frem til nye iværksættere som gerne vil have lidt marketings materiale m.m. Jeg har derfor strikket lidt tilbud sammen så man kan se hvilke muligheder man har.

Kuglepenne:
En god dejlig pen med grip. (Y127) (Følgende priser er pr. stk. og  inkl. 1 farvet tryk på kroppen)

500 stk:          3,06,-
1000 stk:        2,99,-
2500 Stk:        2,84,-
5000 Stk:        2,68,-

T-Shirts:
150 g/cm2, Str. S - 4XL, Farver: se billede. 100% bomuld. (Prisen er pr. stk og inkl. 1 eller 2 farvet tryk på ryggen)

25 stk:            46,31 ,-
50 stk:            40,89,-
100 stk:          37,86,-
200 stk.          30,28,-

Alle priser er uden moms.

Håber da nogen kan bruge lidt t-shirt til sommerperioden :)
Ellers må i have en fortsat god dag

MVH
Thomas

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 12:16

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:30

Er de priser i orden?

Har ikke tjekket, men hvis jeg skal bruge nogen, så undersøger jeg lige markedet først, og så må det ikke være for dyrt hvis bestillingen skal havne hos dig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 12:34

Lagersalg123 - JEN:

Er de priser i orden?

Har ikke tjekket, men hvis jeg skal bruge nogen, så undersøger jeg lige markedet først, og så må det ikke være for dyrt hvis bestillingen skal havne hos dig Smile

Jeg har virkelig gjort mig umage for at få priserne godt ned. Priserne er Inkl. Film/opsætning, Påsætning, og det hele. Men vil meget gerne have et feedback på om det er for dyrt :) Så skal jeg lige have fat i min leverandør :)

Lige et billede af kuglepennen:

og så bestemmer man selv farverne :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 12:38

Man kan altid samle flere tilbud ind hvis man har lyst på følgende side. Det er bare et lille udvalg af gave- og reklameartikler.

Gaveartikler

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:09

Har ikke gået i dybden, men de findes til kr. 0,50 billigere ved første øjekast ved 1000 stk.

Jeg kigger på det senere. Smile

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 19:03

Er det Inkl. ALT ?? Så vil jeg meget gerne have et link

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)