Hej alle sammen. Nu synes jeg det er på tide jeg får smidt lidt tilbud frem til nye iværksættere som gerne vil have lidt marketings materiale m.m. Jeg har derfor strikket lidt tilbud sammen så man kan se hvilke muligheder man har. Kuglepenne: 500 stk: 3,06,- T-Shirts: 25 stk: 46,31 ,- Alle priser er uden moms. Håber da nogen kan bruge lidt t-shirt til sommerperioden :) MVH |
Lidt Marketings hjælp til nye Iværksættere
- 1
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
|
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Er de priser i orden? Har ikke tjekket, men hvis jeg skal bruge nogen, så undersøger jeg lige markedet først, og så må det ikke være for dyrt hvis bestillingen skal havne hos dig |
Køb ren argan olie her
Jeg har virkelig gjort mig umage for at få priserne godt ned. Priserne er Inkl. Film/opsætning, Påsætning, og det hele. Men vil meget gerne have et feedback på om det er for dyrt :) Så skal jeg lige have fat i min leverandør :) Lige et billede af kuglepennen: og så bestemmer man selv farverne :) |
Man kan altid samle flere tilbud ind hvis man har lyst på følgende side. Det er bare et lille udvalg af gave- og reklameartikler. |
Har ikke gået i dybden, men de findes til kr. 0,50 billigere ved første øjekast ved 1000 stk. Jeg kigger på det senere. |
Køb ren argan olie her