Hej alle. Hvad koster en portal? Det kommer selvfølgelig meget an på størrelse, funktioner osv. Men hvad koster en portal som fx dating.dk(vil overhovedet ikke starte noget med dating) Jeg spørger da jeg både er nysgerrig, men også går med tanker om en portal. Lad mig forklare lid yderligere: En portal hvor man logger ind og kan indhente tilbud til den/de opgaver man skal have lavet! Dvs der skal være en bruger del, og en "firmadel", hvor de firmaer der skal give tilbuddene kan logge ind, se relevante opgaver, lave en profil osv. Desuden skal det koste et beløb at få adgang til portalen, så der må meget gerne være dankortbetaling/kreditkortbetaling. Håber jeg har beskrevet det, så det forstås. Et skyd fra hoften, hvad vil en pris ligge på, hvis det bare skal funke - Programmering og design, fra ingenting til komplet, funktionsdygtig portal? |
Hej
Der findes flere forskellige OpenSource portaler som du kan bruge. Mange af dem er utrolig gode, og tilpasses i design som man ønsker.
Eks.:
Jeg kan selv anbefale dig og bruge DotNetNuke. Den kan jeg også udvikle et betalingsmodul til.