Anja |
Anja
Anja |
Anja |
Fra Ribe ligefrem? dejligt at se endnu en fra lokalområdet her inde ;) Jeg skal også selv på jagt efter en ny telefon, og gerne med nogle af de mange egenskaber der følger med en PDA - har altid været til Nokia, men tror jeg vil kigge lidt på Ericsson modellerne. |
Selv ville jeg holde mig til PDA og telefon hver for sig. Prismæssigt kan man vist få en udmærket telefon og en topdollar PDA (VGA-skærm, Wifi, Bluetooth, consumer IR osv.) til ca. samme pris som en telePDA. |
Sikkert nok, men helt banalt, så nyder jeg, at jeg kun skal have én dims med mig. Og selvom P800 er en gammel model, kan den stadig imponere de andre fædre i svømmehallen.
mvh Hans |
Jeg bruger min P900 til e-mails når jeg er på farten og så er kalenderen super. Og det er lidt blæret at man fra tid til anden kan opdatere firmware via nettet og så lige pludselig have nye funktioner. Det var dog mere i starten at de havde nye ting til den. Dhb Martin |
Jeg havde det også på samme måde som dig Martin, at jeg nogle gange glemte min PDA. Skulle jeg ringe til nogen fra min mobiltelefon, har jeg flere gange været ude for at det var et gammelt telefonnummer, fordi jeg ikke havde fået opdateret min telefon. Inden min s100 havde jeg en Nokia 9210, der bestemt også var en dejlig telefon/PDA og som også kunne bruges som bogstøtte eller mursten i en snæver vending
Jeg kender desværre mig selv for godt til at vide, at jeg ikke får begge dele opdateret 100% og så kan jeg ligeså godt gøre det så nemt for mig selv som muligt, ved at købe en kombineret model. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
Nokia har også lige skudt en ny serie business telefoner på markedet, den såkaldte E series. Ser også meget spændende ud, de gør up med 9xxx seriens murstens form :) |
|
søger ligesindede i Sønderjylland