Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Istockphoto hvordan fungere det?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke Amino'er

Jeg vil blot gerne have lidt grundlæggende information om hvordan Istockphoto fungere med betaling osv. da det jo ikke er et dansk firma..

Men det er godt nok nogen fantastiske billeder de har Smile

 

På forhånd tak!

 

Mvh. Thomas

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et par gange købt adgang til Shutterstock.com her køber jeg en pakke der giver mig 25 downloads pr dag i 30 dage  de billeder jeg ikke når at få ned er mistet, så skal hente hver dag.

pris 1700 kr

Det er min opfattelse at Istock  er lidt dyrere :)

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Jeg har selv et par gange købt adgang til Shutterstock.com her køber jeg en pakke der giver mig 25 downloads pr dag i 30 dage  de billeder jeg ikke når at få ned er mistet, så skal hente hver dag.

Det ser også spændende ud. Men jeg tror de billeder de sælger sælges mere end til en kunde, har lige kigget lidt rundt og fandt et billede som jeg har set på nogen af one.com's skabeloner..

 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer rigtigt godt. Har aldrig haft nogle problemer med at hente billeder efter betaling.

Priserne ændrer sig efter hvor store billederne skal være og det fungerer på den måde at du køber et antal credits som du så kan bruge til at hente billeder med.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:
Det ser også spændende ud. Men jeg tror de billeder de sælger sælges mere end til en kunde, har lige kigget lidt rundt og fandt et billede som jeg har set på nogen af one.com's skabeloner..

Det er netop hele konceptet - Kvalitetsfotos til billige penge, fordi de sælges til flere personer. 

Hvis vi tager udgangspunkt i istockphoto.com som er den jeg bruger mest, kan du se hvor mange gange hvert foto er købt.

Betalingen foregår ret simpelt. Du betaler forud og køber x antal credits du kan bruge. Et billede kan koste alt fra 1 til 20 credits alt efter størrelse mm.

Der er ihvertfald intet lyssky i istockphoto så der kan du roligt bruge lidt penge.

Men tag lige og google lidt efter en rabatkupon. Istock har rigtig mange rundt omkring som giver lidt ekstra credtis eller 20% på den første ordre.  

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

IStickPhoto fongerer fint. Jeg har selv brugt dem i mange år. Jeg købern gang imellem en håndfuld credits, og så kan jeg hente billeder når jeg skal bruge dem.

Stock photo sites sælger stort set altid de samme billeder til mange. Det er det der er hele ideen med stock photos. Alternativet er at hyre en fotograf, så får du noget originalt - men så er prisen jo også en helt anden.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:
Men jeg tror de billeder de sælger sælges mere end til en kunde, har lige kigget lidt rundt og fandt et billede som jeg har set på nogen af one.com's skabeloner..

Ja det gør de som Mikkel siger på alle de sites, du kan stadig købe dem men så er prisen en du ikke gider :)

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar, nu blev jeg det klogere, så når jeg engang får virksomheden og konceptet op at køre kan jeg jo købe credits til de billeder som jeg ikke selv via en fotograf kan fremstille, det er jo nogle helt vildt fantastiske billeder de har..

 

Forsat god søndag! :)

 

Mvh. Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv at kigge på http://www.sxc.hu/

Deres billeder er ikke helt så gode, men til gengæld er de gratis.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er priserne her ?

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)