Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Adsense udbydere betaler sig bedst: Google, Tradedoubler, etc.?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge Åger,

Hermed et spørgsmål fra Spørge-Jørgen:

Jeg vil på mit kommende engelsksprogede musikanmelder site (Soundspectre.com) have Adsense, men jeg er i tvivl om, hvilken udbyder jeg i første omgang skal søge hos. Derfor tænkte jeg, at der måske var nogen, der har erfaring med, hvem der generelt betaler bedst?

Kan man overhovedet sige noget mere præcist om dette, eller varierer det alt efter hvilke annoncører den enkelte udbyder "har i hus".

Tak for hjælpen!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:11

AdSense er et Google produkt, så det er kun dem der udbyder det :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:16

Ok, men er der ikke andre udbydere af lignende produkter. Hvis jeg skal have bannere på sitet, kan jeg jeg da godt søge et sted som Tradedoubler, kan jeg ikke? Mener jeg da at have fået at vide af en, der bl.a. har arbejdet for Adpepper?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:16

Ok, men er der ikke andre udbydere af lignende produkter. Hvis jeg skal have bannere på sitet, kan jeg jeg da godt søge et sted som Tradedoubler, kan jeg ikke? Mener jeg da at have fået at vide af en, der bl.a. har arbejdet for Adpepper?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:18

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:19

Ganske korrekt, så hedder det et affiliate program. Der er bla. Tradedouble, euroads, adpepper, commision junction, clickbank og MANGE flere.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:24

Ok, tak, Michael.

Kan man sige noget om, hvor der er flest penge? Hvis jeg vælger Adsense bannere fra Google, eller hvis jeg vælger Affiliate Program bannere fra Tradedoubler, etc.? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:30

Det kommer an på så meget.

Men jeg går ud fra at dit nye site er musik orienteret. Så jeg syntes at du skal prøve at finde nogle affiliate programmer der f.eks. sælger musik.

Det vil give et godt sammenspil med dit site, og vil i de fleste tilfælde, være interessante for dine besøgende.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 14:33

På min blog betaler google adsense helt klart bedst, men jeg vil mene at hvis du er seriøs med tradedoubler kan det give godt, dvs. at du selv sætter de rigtige annoncer ind! 

Google klare det hele for dig, med tradedoubler skal du selv.

Kender ikke de andre

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33

Måske kampagnen for CDON.com ville være et godt bud :-)

De kan fåes hos TradeDoubler

Mikkel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)