Jeg vil på mit kommende engelsksprogede musikanmelder site (Soundspectre.com) have Adsense, men jeg er i tvivl om, hvilken udbyder jeg i første omgang skal søge hos. Derfor tænkte jeg, at der måske var nogen, der har erfaring med, hvem der generelt betaler bedst?
Kan man overhovedet sige noget mere præcist om dette, eller varierer det alt efter hvilke annoncører den enkelte udbyder "har i hus".
Ok, men er der ikke andre udbydere af lignende produkter. Hvis jeg skal have bannere på sitet, kan jeg jeg da godt søge et sted som Tradedoubler, kan jeg ikke? Mener jeg da at have fået at vide af en, der bl.a. har arbejdet for Adpepper?
Ok, men er der ikke andre udbydere af lignende produkter. Hvis jeg skal have bannere på sitet, kan jeg jeg da godt søge et sted som Tradedoubler, kan jeg ikke? Mener jeg da at have fået at vide af en, der bl.a. har arbejdet for Adpepper?
Kan man sige noget om, hvor der er flest penge? Hvis jeg vælger Adsense bannere fra Google, eller hvis jeg vælger Affiliate Program bannere fra Tradedoubler, etc.? :-)
På min blog betaler google adsense helt klart bedst, men jeg vil mene at hvis du er seriøs med tradedoubler kan det give godt, dvs. at du selv sætter de rigtige annoncer ind!
Google klare det hele for dig, med tradedoubler skal du selv.