Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Adsense udbydere betaler sig bedst: Google, Tradedoubler, etc.?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jeg helt enig i.

Fordelen ved Google Adsense er vel så netop, at de automatisk vælger relevante annoncører ud, er det ikke? Hvorimod jeg måske nok vil have noget sværere ved at finde dem, der er relevante igennem Affiliate Programs?

Hvis jeg vælger sidstnævnte, hvordan undersøger jeg så om, de har nogle relevante annoncører? Er der ikke andet for end at ringe rundt til de forskellige? Eller hvordan er fremgangsmåden?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:38

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:42

Hej Mikkel,

Der vil efter hver musik anmeldelse desuden være et link til Amazon.com, Amazon.uk og Amazon.de (altså endnu et Affiliate Program), så et banner til CDON.com er muligvis ikke en god idé?

Igen kommer det nok an på, om det giver bedst, at den besøgende klikker på CDON.com banneret eller klikker ind på Amazon og køber en cd eller flere? Svært at bedømme, synes jeg.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:44

Der er ikke andet for end at prøve sig frem. Hvad der virker på din side, virker sikkert ikke på nogle af mine affiliate blogs og omvendt.

Test, test, test.. Når det så er blevet rigtig godt, så tester du igen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:48

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53

Ta en mdr med en kampagne og en mdr med anden, se resultatet og vurdere..

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan ikke fortælle dig hvilket affiliate netværk der bedst og hvilke affiliate-kampagner du bør køre, da det afhænger 100% af hvordan dit site kommer til at se ud og hvilken målgruppe du kommer til at ramme. 

Den bedste strategi efter min mening, når det kommer til affiliate indtjening, er først og fremmest at koncentrere sig om indholdet på siden. Glemt alt om affiliate, adsense osv. nu og fokuser 100% på at opbygge et site som virkelig leverer kvalitet til læseren/brugeren. Det er selvfølgelig også vigtigt at du i sammenhæng med opbygningen af siden, får gang i noget seriøst SEO, for at opnå en større synlighed og derfra mere trafik.

Hvis du fokuserer for meget på at tjene penge, så vil det i mange tilfælde lyse gennem på siden og læseren vil opfatte din side som utroværdig..
...En utroværdig side med dovent indhold får ikke plantet mange affiliate-cookies No

Typisk vil mulighederne for gode affiliate programmer også automatisk opstå når du får skabt dig et "navn" i branchen. Hvis du er heldig ender det med at affiliate-annoncørerne jagter dig, fremfor at du skal jagte dem. Det giver også typisk lidt højere procentsatser Wink

Held og lykke!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:03

Hej Lasse,

Tak for dit gode svar. Jeg er i øvrigt helt med på det med kvaliteten. Det er bestemt også min første prioritet. Min grafiker og jeg har efterhånden arbejdet på det i rigtig lang tid, ligesom at jeg bruger det meste af min fritid på at skrive kvalitetes anmeldelser. Der vil være masser af godt indhold, når først sitet engang kommer op at køre.

Hvad der så sker med indtjeningen sidenhen, dét må jeg bare tage, som det kommer. Jeg vil naturligvis gerne tjene nogle penge på alle mine antrengelser, men i første omgang er det absolut vigtigste, at jeg selv er stolt af mit site, for det bliver forhåbentligt mit "kærlighedsbarn". :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 15:09

TT Tekstforfatter:

Det er godt at høre, da det helt klart er den rigtige vej frem. Jeg tror mit indlæg skyldes at jeg ser alt for mange som starter et halvhjertet site med noget rigtig dovent indhold, hvor de så håber på guld og grønne skove, og bruger alt deres tid på at optimere siderne i affiliate henseende.

Godt vi er enige! Yes

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 16:35

Lasse Kjær:

Vi kan ikke fortælle dig hvilket affiliate netværk der bedst og hvilke affiliate-kampagner du bør køre, da det afhænger 100% af hvordan dit site kommer til at se ud og hvilken målgruppe du kommer til at ramme. 

Den bedste strategi efter min mening, når det kommer til affiliate indtjening, er først og fremmest at koncentrere sig om indholdet på siden. Glemt alt om affiliate, adsense osv. nu og fokuser 100% på at opbygge et site som virkelig leverer kvalitet til læseren/brugeren. Det er selvfølgelig også vigtigt at du i sammenhæng med opbygningen af siden, får gang i noget seriøst SEO, for at opnå en større synlighed og derfra mere trafik.

Hvis du fokuserer for meget på at tjene penge, så vil det i mange tilfælde lyse gennem på siden og læseren vil opfatte din side som utroværdig..
...En utroværdig side med dovent indhold får ikke plantet mange affiliate-cookies No

Typisk vil mulighederne for gode affiliate programmer også automatisk opstå når du får skabt dig et "navn" i branchen. Hvis du er heldig ender det med at affiliate-annoncørerne jagter dig, fremfor at du skal jagte dem. Det giver også typisk lidt højere procentsatser Wink

Held og lykke!

Yes Det er et fint svar, lyt til det...

Og en sidebemærkning, når nu du ved at du "snart" skal åbne dit site, så læg en side derop der snakker lidt om hvad sitet kommer til at handle om, og send det nogle links når nu du alligevel skriver om det i dette og måske også andre fora... Det vil lette starten når du engang går i luften.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)