Hej Pb
Jeg havde sgu smidt den ud. Så øv øv. Men det er god nok med det
link du har lagt ud.
Hvis jeg var dig så ville jeg undersøge
marked grundigt for at finde den model som passer dig bedst.
Jeg mener at der er flere muligheder ?!?!?! Nogle vælger at udbyde det hele (og måske slet ikke så tosset)
Andre sælger kun de "dårlige"
Jeg har også hørt om at nogen "sælger" det til "små" selvstændige(
revisor) der så på provision inkræver pengene
Et godt råd er dog på forhånd at tænke det ordentligt igennem. Hvordan det virkere på kunderne, er det nogen som du ikke vil arbejde med igen osv. Bare så du har gået det hele igennem. På den måde ender du bedst med en win/win situation.
Jeg har ikke selv direkte erfaringer med den løsning og kender det kun igennem "nogen der kender nogen" der har valgt det.
Jeg har ikke selv udpræget meget af det. Men når det sker så er det så drænende. En ting er at det laver et hul i "kassen", jeg "blokere" af det i min kreativitet. (jeg lever af at have forhandler) De fleste af dem er gode til både at betale, og ellers lave en aftale. Jeg har jo også en tæt relation til dem, men jeg har "tabt" igennem årene.
Jeg har lavet en aftale med en bekendt som i fremtiden skal tage sig af det med de "dårlige". Hun tager over fra allerede første rykkere. Da vi ikke har gjort det endnu, har jeg ikke nogen priser at hoste op med. Vi har lavet en aftale at vi tager dem individuelt og så sætter en pris for hvergang :-)
Jeg håber du kan bruge det ovenstående til noget ;-)
Anne