Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google analytics - afvisnings procent

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Selvom du siger at det er hårde ord du kommer du med. Så er det jo rigtigt. Og så længe at tinge som kommer her er berettigt, er det helt fint med mig.

Hvis jeg ikke vil høre andre folks mening kunne jeg bare lade hver med at starte en debat.  

Så jo flere øjne der ser på det og kommer med deres tilkende givelse desto bedre.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 17:04

Liisa Nicole Bertelsen:

Emil:

Jeg er helt med på at der skal noget med siden. Men jeg er meget i tvivl om farverne. Jeg har oprindeligt kørt med de grå toner fordi jeg gerne vil have, at det var produkterne som kom i midtpunkt.

Så kom gerne med forslag til dette. Så det ikke kommer til at gå ud over husfreden her hjemme. Vi er absolut ikke enig.

Hvad med menu baren må den være ned af siden eller er det mere korrekt at have den i toppen. 

Hej Liisa.

Der er så mange åbne muligheder.

Nu ved jeg ikke om du selv kan designe sider, ellers vil jeg forklare det på en mere "amatør"-venlig måde :-)

Hvis det var mig, ville jeg starte forfra rent opbygningsmæssigt, og starte på en helt frisk.

Ang. farverne ville jeg nok anvende noget alla dette:

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:19

Hej Lisa

De andre er inde på det rigtige, din side kunne trænge til en opstramning. Jeg tror du vil få mere succes med ordre, hvis du fik lavet hjemmesiden som en webshop - hvor det muligt at lægge produkterne i kurven (selvom du kun bruger bankoverførelse). Jeg ejer selv en webshop hvor ca. 10% af vores ordre bliver betalt med bankoverførelse, tænk dig hvad det kunne blive til hvis du fik kreditkort etc. Men det selvfølgelig en beslutning du skal tage i dit tempo.

Afvisningsprocenten er høj på din forside, så det skal du helt sikkert have lavet om. Jeg selv arbejdede for et stykke tid siden med Trendfighters forside hvor jeg fandt den rette kombination af billeder, der fik kunden dirigeret længere ind på hjemmesiden. Man har kun et splitsekund at overbevise kunden om, at her er nogle lækre produkter som de bliver nødt til at se. Vi gik fra en afvisningsprocent på 42% til vores nuværende 16%.

Tænk derfor over hvad du virkelig har at tilbyde på dit site. Hvad er hamrende attraktivt? Få lavet nogle fede billeder med produkterne, samt nogle fangende overskrifter. Forestil dig du sidder som redaktør på Ekstra Bladet og skal have lavet en hamrende spændende forside der gør, at kunden bare slet ikke kan lade være med lige at kigge.

Der er jo kæmpe forskel på om 42 potentielle kunder forlader din forside i stedet for kun 16. Det kan altså mærkes på bundlinjen, og er noget man simpelthen bare er nødt til at hive fat i. Har man CMS system så er det relativt nemt at smide op, samt holde øje med afvisningsprocenten gennem Analytics.

Skal du gå virkelig til værks, så skal du have fat i Google Website Optimizer for at split-teste forskellige versioner af forsider. Her kan man direkte se hvad der virker og hvad der ikke gør. Men jeg vil tror du langt hen af vejen sagtens kan reducere din afvisningsprocent med almindelig sund fornuft.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Fra  liisab Skrevet kl. 17:21

Jo, det er mig selv og min mand som skal designer siden. Som nogle har opdaget er den nuværende side lavet i frontpage. Men den nye skal laves i Dream Weaver som giver flere muligheder.

Men lidt sjovt med farverne. Har selv haft nogle lignene farver i tankerne. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 17:23

Liisa Nicole Bertelsen:

Jo, det er mig selv og min mand som skal designer siden. Som nogle har opdaget er den nuværende side lavet i frontpage. Men den nye skal laves i Dream Weaver som giver flere muligheder.

Men lidt sjovt med farverne. Har selv haft nogle lignene farver i tankerne. 

Frontpage, ja ok, så forklarer det straks det hele.

Sidder du og opsætter designet i design view i Dreamweaver?

Eller er du en ægte nørd som mig, og kun laver det i code-view?

Håber på det sidste, ellers er der lukket for et hav af fede muligheder :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:30

Liisa, jeg kunne ikke være mere enig i, at det er produkterne, der skal i centrum. Hvis der er for mange forstyrrende elementer i form af f.eks. pangfarver, vil det tage alt fra meget fokus fra det, som det handler om.

Farvevalg er en meget kompliceret størrelse, idet farver tager sig forskelligt ud fra computerskærm til computerskærm. Om ikke andet så få noget mere hvidt på siden, så det fremstår langt mere lyst og venligt. Som det ser ud nu, er det nærmest sådan lidt...klaustrofobisk. Jeg savner luft og bevægerum omkring mig. Tror umiddelbart, at du vil se, at der ikke skal de helt store ændringer til, før forsiden ser mere imødekommende ud.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Fra  liisab Skrevet kl. 17:31

Emil:

Vi laver den i split view i Dream weaver. Da noget er nemmere at lave visuelt og andet  er nemmere i kode

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Fra  liisab Skrevet kl. 19:07

Jeg siger mange tak for alle de gode inputs jeg har fået i løbet af dagen.

Jeg har fået rigtig mange gode ideer til forbedring af sitet.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)