uh det var ikke lige en side jeg bryder mig om. Det er helt sikkert at jeg vil forlade den på forsiden. I mine øjne et stort råd. Med alt for mange kategorier.
Men sådan er vi alle så forskellige.
Jeg vil helt klart tage mange af de råd til mig som jeg har fået her.
Det er altid rart med nogle andre øjne og anden indgangsvinkel end som man selv har.
Hej Lise
Nu tog jeg bare en tilfældig side som handler tasker, kik du på den side og så på din egen, læg mærke til hvor meget mere indbydende det er sat op her kontra din side.
Din side er grå kedelig - ingen blikfang - Ingen wow - for små tekst str.
Lyt til de andre råd her i tråden!
Håber dette giver dig et billede af hvad der skal til :)
Det første, der springer i mine øjne er, hvor gabende kedelig din forside ser ud. Så grå og trist. Ikke at der behøver, at være en masse pangfarver, men hvis jeg personligt kom ind på dit site, så ville jeg skynde mig ud igen. Jeg ved godt, det er hårde ord, men de er ærlige og velmente.
Jeg ville virkelig sørge for at få et design, som virker mere varmt, indbydende og imødekommende. Så det er rart og behageligt at bevæge sig rundt på din hjemmeside. Som du selv skriver, er det jo synd, at de ikke ved, hvad de går glip af.
Og ja, produkter ind på din forside. FANG de besøgende!!! :-)
Jeg er helt med på at der skal noget med siden. Men jeg er meget i tvivl om farverne. Jeg har oprindeligt kørt med de grå toner fordi jeg gerne vil have, at det var produkterne som kom i midtpunkt.
Så kom gerne med forslag til dette. Så det ikke kommer til at gå ud over husfreden her hjemme. Vi er absolut ikke enig.
Hvad med menu baren må den være ned af siden eller er det mere korrekt at have den i toppen.