|
Er der nogle der kender International Light Company de ringede mig op for ca. et halvt år siden,og ville sælge lysrør der har længere leve tid end normale lysrør.Jeg bestilte 10 stk. som prøve og de er ganske udmærket,men så blev jeg ringet op idag af sælgeren som undskyldte at han ikke havde kontaktet mig i langtid,og at han nu skulle udstationeres i Holland og derfor ikke kunne kontakte mig i det næste halve år,og derfor havde reserveret 2 kasser med 25 stk. i hver,og om det var iorden med mig hvor til jeg svarer ja hvor efter sælgeren ringer af. det skal lige siges at lysrørerne koster 97kr stk.senere kom kontrol opringningen vor jeg siger jeg ikke er interreseret i handlen som han respektere. (håber jeg) Jeg er i tvivl om det er et fup firma. Derres salgs metoder er de samme som annonce hajernes så jeg vil ikke handle med dem. Jeg vil gerne høre om der er andre der har erfaringer med dem. |
International Light Company
- 1
Mvh. Tim
|
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om de lysstofrør ![]() |
|
Gode mekanik Jeg kan læse at du ikke har så meget erfaring med disse telefonsælgere. ILC som bla. sælger lysstofrør til virksomheder, er dog det væste jeg endnu har mødt og hørt. Du skriver at han skulle udstationeres til Holland. Det er lyv. Jeg bad engang en af disse sælgere om at komme forbi kontoret/værkstedet for at demostrere at, deres rør er bedere end dem vi normalt køber hos vores el- grosist (22.95 kr + statsafgift+moms) end sælgerens rør til 125kr. + statsafgift+moms. Det kunne han ikke, da han nu skulle til at arbejde i Norge!!!!. Jeg kom til at grine højt, og fup- sælgeren smed røret på. Sælgerens indgangsspørgsmål:" vi er ved at lave en brugerundersøgelse, hvor mange lysstofrør armatur har du?" Sælgeren ville ikke oplyse sit navn, arbejdssted osv,osv altså blev han sat i bås med annoncehajerne, eller fupfirmaerne. Prøv at læse her: http://oresundsbron.com/news/news.php?obj=3322 eller: http://www.dk.kl.dk/default.asp?id=24372&oo_id=7 Det burde være nok for dig. HOLD DIG VÆK FRA DISSE FUP FIRMAER. Eller endnu bedre. Søg på nettet mens du taler med dem på kontoret og du sidder foran skærmen. Er du på mobil, bed ham om at ringe på igen. Mvh, Ejendomsserviceteknikkeren i offenlig tjenste. |
|
Hold jer fra dem. Det er plattenslagere af værste skuffe. |
Bliv gratis medlem