Hej Thomas.
Har du en fornuftig konvertering på dit site? - hvis du ikke er utilfreds med den, eller mener den kan blive højere, så se bort fra mine kommentarer, da det er 100% subjektivt min mening, blandet med lidt erfaring.
Dine tekster er simpelthen ikke skarpe nok
Når man har en så simpel forside som du har, og gerne vil lave konverteringsoptimering på den, så kræver det at du er uendelig meget skarp i dine formuleringer. Du har mindre end 8 sekunder til at overtale dine besøgende om at de er landet det helt rigtige sted.
Hvad er dit sites allerstørste fordele? - Ud fra hvad jeg kan læse, er det ene og alene at det er gratis...
En hurtig google søgning afslører 3.600.000 sider i google - så måske er det ikke helt så unikt.
"Digital kærlighed destilleret" - det lyder sku' godt, men hvad mener du med det?? - hvis du lader det være op til den besøgende at bestemme hvad de selv mener om det, ender du med 2 ting
1. De skal til at tænke over hvad du mener, og derfor kommer i en tankespiral, som er umulig for dig at stoppe - ergo du mister kontrollen over din konvertering = bad thing
2. De bliver forvirret over du skriver det på den måde, fordi alle andre må jo så vide hvad det betyder, og derfor er de bare selv meget dumme = bad thing
Du kan så argumenterer for at du forklarer det nærmere længere inde i sitet, men dit problem er så bare, at allerede der har du mistet din konverteringsmulighed.
Du sælger dig ikke godt nok, på den plads du benytter - enten gør dig meget mere umage med at blive super skarp i den "værdi" netop dit site giver sine brugere, eller også byg flere ting på, der understøtter at der rent faktisk sker noget på sitet....
Test, test, test, test, test, test.... Så skal du nok få konverteringen op... om du så kan holde på dine brugere, er så en hel anden krig...
Mine ydmyge tanker :)