Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Du har helt ret. Selvfølgelig skal der flere profiler på forsiden. Jeg vil fluks kigge på hvordan jeg kan få det implementeret på en måde der ikke bryder med noget. Angående logo har du og helt ret. Jeg går faktisk og venter på et nyt, men aftaler om gratis design-arbejde betyder at det bliver "når der er tid til det", og penge, ja, dem har jeg ikke. 

Mathias: Du har ret. Har det på præcis samme måde, det er for lige, for pænt. Men det er simpelthen mine evner som designer der kommer til kort. Hver eneste gang jeg prøver at få de skævt-men-stadig-pænt, så ser det ud som om jeg har fejl i min css. Men der arbejdes på at finde en løsning. :-)

John: Super ide med case stories! Angående hvad man kan og ikke kan. LIge nu kan man se profiler selvom man ikke er logget på. Man kan bare ikke søge dem ud, hvilket betyder at denne funktion begrænses til dem der er på forsiden. Jeg laver en offentlig søgning, det bliver super godt.

Fedt med bogen, mange tak! Ville være rigtig lækkert! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:46

Thomas Frederiksen:
Fedt med bogen, mange tak! Ville være rigtig lækkert! 

Den donerede E-pusher bog er sendt. Smile

Hvis du følger Martins fantastiske råd og anbefalinger i bogen, er jeg sikker på, at du nok skal få mere trafik til det gratis datingsite Lovelii.com og større konvertering.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas. 

Har du en fornuftig konvertering på dit site? - hvis du ikke er utilfreds med den, eller mener den kan blive højere, så se bort fra mine kommentarer, da det er 100% subjektivt min mening, blandet med lidt erfaring. 

Dine tekster er simpelthen ikke skarpe nok

Når man har en så simpel forside som du har, og gerne vil lave konverteringsoptimering på den, så kræver det at du er uendelig meget skarp i dine formuleringer. Du har mindre end 8 sekunder til at overtale dine besøgende om at de er landet det helt rigtige sted. 

Hvad er dit sites allerstørste fordele? - Ud fra hvad jeg kan læse, er det ene og alene at det er gratis...

En hurtig google søgning afslører 3.600.000 sider i google - så måske er det ikke helt så unikt. 

"Digital kærlighed destilleret" - det lyder sku' godt, men hvad mener du med det?? - hvis du lader det være op til den besøgende at bestemme hvad de selv mener om det, ender du med 2 ting

1. De skal til at tænke over hvad du mener, og derfor kommer i en tankespiral, som er umulig for dig at stoppe - ergo du mister kontrollen over din konvertering = bad thing

2. De bliver forvirret over du skriver det på den måde, fordi alle andre må jo så vide hvad det betyder, og derfor er de bare selv meget dumme = bad thing

Du kan så argumenterer for at du forklarer det nærmere længere inde i sitet, men dit problem er så bare, at allerede der har du mistet din konverteringsmulighed.

Du sælger dig ikke godt nok, på den plads du benytter - enten gør dig meget mere umage med at blive super skarp i den "værdi" netop dit site giver sine brugere, eller også byg flere ting på, der understøtter at der rent faktisk sker noget på sitet....

Test, test, test, test, test, test.... Så skal du nok få konverteringen op... om du så kan holde på dine brugere, er så en hel anden krig...

Mine ydmyge tanker :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:31

Tror den vil drukne i mængden men pøj..pøj med den, måske tager jeg fejl.
Tilmeld den til LinkCentralen.dk så har jeg 144 forskellige dating sider Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:46

Hej Thomas.

Hvis det er det danske marked som du satser på, så havde måske været bedre med et .dk domæne.

Hvorfor er alle de profiler som bliver vist kun kvinder, er det kun for lesbiske? Det kan godt forvirre, det har det ihvertfald gjort, det korte øjeblik jeg var inde og se din side.

Held og lykke herfra.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 09:33

Hej Karsten. 

Uden at der skal gå alt for meget Star Trek i den, så ønsker jeg at råbe "I am a Doctor Jim, not a ...", og med det mener jeg selvfølgelig at der er en milliard ting jeg ikke har styr på.

Jeg er jo bare en glad programmør.

Men du har helt sikkert ret. Skal nok have mig allieret med nogen der ved en masse om bruger psykologi og SEO. Indtil videre har fokus været på at kunne køre Lovelii på absolut bare-bones hardware med rigtig mange brugere (som så ikke er der)

Det er lidt hønen og ægget, det med dating sites og brugere. Ideen er at lave nogen arrangementer, uddele gratis ting rundt omkring i landet, bruge lidt penge på reklamer osv.

Som skrevet i et indlæg, senere end dit, så er det en meget reel mulighed for at jeg drunkner i mængden. Den tanke har jeg hele tiden. Jeg stiller mig selvfølgelig uforstående over for det.

Jeg kan replikerer en hvilken som helst funktionalitet, et hvilket som helst dating-site på internet byder på og jeg vil endda love min brugere at det aldrig kommer til at koste dem en krone. 

Nogensinde. 

Jeg tror på at tid samt optimering og investering, vil give pote på sigt. Jeg krydser ihvertfald hvad jeg ejer og har. (Hvad jeg ejer er så ikke så meget, og hvad har er et par hundrede brugere)

...but .. I digress.. 

Jeg kigger på teksterne igen. Tusind tak for at have taget dig tiden til at skrive et så uddybende indlæg Karsten :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 09:39

Hej Rune. 

Jeg satser egentligt ikke på det danske marked. Hele hjemmesiden er skrevet lokaliseret. Så hvad du ser, er bare den danske udgave. Jeg har 4 oversættelser (så godt som) parat. Men så længe jeg stadig ændre i tekster og tilføjer features så meget som jeg gør, så venter jeg med lægge dem online. 

Jeg har ligeledes verdens-søgning på plads. Så du principielt set kan skrive din profil i Georgien og kommunikerer med folk fra danmark.

Jeg har dog .dk domænet. Og så længe det kun er i danmark jeg er online, kan jeg da, som det mindste c-name'e den hen på lovelii.com

Angående kvinderne, så sidder jeg lige nu og skriver en revideret forside. Der kommer mange flere billedprofiler på. Både mænd og damer.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 12:24

Den ser vildt fed ud:) 

Jeg havde satset mere på at få folk til at indsætte billeder, fx at det er en af landingssiderne, eller det bliver nævnt i en email.

- der er ikke nogen til mig på din side:(

Hvis du gerne vil have homoer ind kender jeg nogle billige steder at reklamere: xq28.dk outandabout.dk og boyfriend.dk

anders

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)