Hej alle... igen tak for jeres svar..... Det er ikke noget problem for mig at finde ham, men når jeg siger at han er gået under jorden så mener jeg bare at han ikke svarer sin tlf, sin mail osv. når jeg kontakter ham vedr. betalingen.... Men jeg har alle hans firmaoplysninger, adresse, tlf nr, privatadresse osv.. så det ikke noget problem for mig at køre en inkassosag mod manden.... Og ja undskyld mener selvfølgelig ikke copyright, mener at han ikke har brugsret til tingene.. Men ville i bund og grund vide hvad i Aminoer synes at jeg skulle gøre.. inkassosag eller sagsøge ham for at bruge mine ting uden at få lov.. Det er jo grafik og kode som jeg selv har udviklet... Men lyder som om inkasso er sagen... Selvom jeg desværre tvivler på det virker på ham han har en del andre inkassosager kørende har jeg senere fundet ud af... Men arrrgh det er irriterende at bruge sin tid på sådan nogle ting.... Fremover tror jeg sgu det hedder forudbetaling eller minumum halvdeleln forud!! Rune: Kan sagtens følge dig, men tænk de overhovedet tør bruge dit logo, men kan godt se det må være cool for dig :) |
Hej igen..
Ja har han flere sager er han jo nok en der snyder igen og igen..
Så ville det være en go ide og melde dig ind på kob.dk
Der kan du finde alt på andre virksomheder :-)
Det er jo svært og rykke håret af en skaldet mand
mikkel