Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu rabler det for socialdemokraterne....

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 6 person

Thomas Lybek:

+ at flere kvinder i bestyrelsen vil føre til at mændende bliver distraheret i deres arbejde :)

Der vil blive for meget sladder om direktøren Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Skouhus:

Det her er det rene vanvid....  http://epn.dk/samfund/arbmarked/article2038692.ece

hvad nu hvis ikke man kan finde den rette person...

Så vidt jeg husker, så fungerer det allerede sådan hos vores kære broderfolk i Norge. Istedet for bare at efterabe, så burde vi da køre den helt ud:

Minimum 15% homoseksuelle (heraf minimum 40% bøsser)

Minimum 3% transseksuelle (heraf 40% tidligere mænd)

Minimum 12% af anden etnisk baggrund end dansk (heraf 40% kvinder, 10% homoseksuelle (heraf 40% bøsser) 3% transseksuelle (heraf 40% tidligere mænd) 30% fra lande uden for EU (heraf 40% kvinder))

Minimum 2% katolske præster (heraf 95% der ikke er dømt for pædofili (bliver svært at finde))

Minimum 5% tidligere Paradise Hotel deltagere (heraf minimum 40% der ikke har haft sex på TV)

Minimum 7% tidligere straffede (heraf minimum 30% med en dom for økonomisk kriminalitet og minimum 10% med en betinget frakendelse af kørekortet)

Minimum 2% buschauffører (heraf minimum 1 der har kørt HT linje 250S)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:21

Kære Thomas Rosenstand og Martin Thorborg

Nu må jeg altså som sikkerheds repræsentanten have lov til at løfte pege fingeren. For det er altså ikke skide smart at kører bil samtidig med at man laver video optagelser. 

Der skal blot et øjebliks uopmærksomhed til før tingene går galt, det har jeg oplevet flere gange på de danske motorveje, som redder. Jeg ved godt i er skide gode bilister (over gennemsnittet :)) og formår at multitaske, men det bliver det desværre bare ikke smartere af. Stick out tongue

Om det er lovligt i USA eller ej, ved jeg intet om, men vel egentlig heller ikke relevant, for usmart...... det er det.

Nå jeg vil ikke ødelægge Jeres gode tråd, så "RØR" Wink

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 07:28

Hej Boysen

Det ved jeg alt om (som du ved) ;-) Min iPhone sætter jeg fast, så jeg kan have begge hænder på rattet, og jeg tror ikke på, at det er mere distraherende at sidde og tale til et kamera, end det er at tale håndfrit i mobilen, høre høj musik eller sidde og rode med en pose vingummi.

Uanset hvad: Jeg skal nok køre pænt ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:35

Fedt Thomas! Det var også hvad jeg havde håbet, og beklager de falske anklager Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 07:58

Thomas De Oliveira:

Jeg beklager mit dårlige og unødvendige udsagn..

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:58

Thomas De Oliveira:

Thomas De Oliveira:

Der skal vel være plads til sjov??

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:08

Boysen:

Kære Thomas Rosenstand og Martin Thorborg

Nu må jeg altså som sikkerheds repræsentanten have lov til at løfte pege fingeren. For det er altså ikke skide smart at kører bil samtidig med at man laver video optagelser. 

Der skal blot et øjebliks uopmærksomhed til før tingene går galt, det har jeg oplevet flere gange på de danske motorveje, som redder. Jeg ved godt i er skide gode bilister (over gennemsnittet :)) og formår at multitaske, men det bliver det desværre bare ikke smartere af. Stick out tongue

Om det er lovligt i USA eller ej, ved jeg intet om, men vel egentlig heller ikke relevant, for usmart...... det er det.

Nå jeg vil ikke ødelægge Jeres gode tråd, så "RØR" Wink

Hej Boysen,

Bare rolig!

Når nu socialdemokraterne er kommet til magten (arrghhh - det bare ikke ske!!!), og har fået deres kommunistdrømme opfyldt, så kører vi alle rundt med et lille kamera i bilen, som sender streaming billeder til en horde af offentligt ansatte, som skal holde øje med, at vi ikke selv optager film, piller næse, eller i det hele taget slipper rattet, imens vi kører.

Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:47

Thomas Lybek:

Thomas De Oliveira:

Thomas De Oliveira:

Der skal vel være plads til sjov??

Ja det var også ment i sjov, jeg tror bare desværre nogen har taget det lidt for meget personlig.

Jeg synes nu det var en meget sjov kommentar :)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)