Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der % til alle aminoer

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-11-2006 10:36:28 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Dato: 17-11-2006 10:05:19 Forfatter: Anne Fogel

Den der kommer med den bedste indenfor en lille uge vinder ...............

ET SMYKKE EFTER EGET VALG

Så må jeg hellere skynde mig, før min gode ven Morten fortæller at hans kone og min bogholder hedder:

IvIv - hvilket udtales med udpræget katteaccent.

Morten selv lystrer navnet Netrom, selvom han slet ikke er af fordrukken fiskerslægt.

Vores fælles ven Nalla Trebor er slet ikke hverken muslim eller tandlæge, men hans kone Aim både sigter og rammer godt.

Nitram Grobroht driver nettabedrettæskrævi onima ved siden af sit firma Rethgifmaps.

På Omina har vi mange interessante personligheder. F.eks. er Lekkem Ed Dim aktiv kritiker i den debat, som det slet ikke er morsomt at kalde MLM, med mindre man fortæller, at forkortelsen står for Itlum Level Gnitekram. (hvordan et kram fra en gnite føles, ved jeg ikke...)

mvh Snah Mlohkots Rejk arf Srejk  Noitanummok (det kendte, finske kommunikationsbureau).

Se DET er god humor..

Især sætningen " Itlum Level Gnitekram. (hvordan et kram fra en gnite føles, ved jeg ikke." jeg var SÅ tæt på at få kaffe galt i halsen da jeg læste det, total grineren..

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:04
Charly

- vil godt nok foretrække dem bagfra.......... eller mere bagvendt

spu enna

Iøvrigt så ved jeg ikke om i kan se sitet for hvergang der er 5 eller over inde på en gang, ja så mister jeg rettigheden

Et fantastisk system............men snart puha slut 

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:05
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:13
Dato: 17-11-2006 10:36:28 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Så må jeg hellere skynde mig, før min gode ven Morten fortæller at hans kone og min bogholder hedder:

IvIv - hvilket udtales med udpræget katteaccent.

Morten selv lystrer navnet Netrom, selvom han slet ikke er af fordrukken fiskerslægt.

Øv, Snah!  ;-)

Egentlig hedder jeg Netrom Draagelle Nesral, efternavnene deler jeg med mine sønner Nomis (som hedder NoMiss når han spiller CS!) og Bokaj - gode bibelske navne.

Denne leg har jeg arvet efter min mor, Esilanna, der stadig kan fortælle om den gang HUN var i lære som eksrejelpegys - og det var uhyggeligt! Vi lelsker at lege med ord, ofte ved middagsbordet, og de stakkels kammerater der er med hjemme på besøg første gang før ret hurtigt et meget fjernt blik på! Udover fuld omvending bruger vi også meget gerne at bakke snagvendt - det har den store fordel at man ofte kan gøre det flydende.

Lidt uden for feltet ligger der for øvrigt en af mine nevøers lærers navn. Det behøver ikke engang en redigering for at blive morsomt: Orla Hvermand. (hvis nogen ikke fatter den, så skal jeg nok pensle det ud  :-)) 

Netrom Draagelle Nesral fra

Draagelle Tenretni Ngised og Pendam-cp

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:13
Med fare for at blive stemplet som en "værre en" så synes jeg da lige i skal møde min nye advokat.

Han er FREMRAGENDE

http://www.avocat-pik.com/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:28
Kom lige til at tænke på min barndom i Ringkøbing, hvor vores foretrukne sports-lagersalg blev bestyret af, og havde hjemme i følgende by: Hans Lange, Lem.

En google søgning på ovenstående bragte mig videre til denne ret underholdende side med slogans:

http://ihimlen.dk/sjoveslogans.htm Eks.: Slogan fra fiskeforretningen: "Kan du ikke li´vores laks, så kan du få en skalle!"

Der er gået fredag i såvel forretning som forum, og det er for farligt - fy Anne Fogel!

Mvh.

René

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:29
Griner tråd.... Kiggede lige på vores firmanavn.. hvis man deler det op og medtager vores A/S.. sat surt ivan

hvm.

kirneh tlohylg....  Jeg blev sq lige finsk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Skrevet kl. 11:40
rené - jeg ved godt og jeg skal på messe imorgen........ så det varer ikke længe før jeg hiver stikket ud.

Jeg vil godt understrege at det kun bliver snakke bagvendt der bliver præmieret  man skal da også holde jer i ørene................. lortnok

Anne

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:43
Rigtig sjov, og ikke mindst smart idé :D

- Flere skulle bare lige komme ud af busken, og smide noget rabat.

// Jesper Skov

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Skrevet kl. 14:00
Er der ikke flere bud ???

Trænger til en griner

Anne

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)