Dato: 17-11-2006 10:36:28 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation Dato: 17-11-2006 10:05:19 Forfatter: Anne Fogel Den der kommer med den bedste indenfor en lille uge vinder ............... ET SMYKKE EFTER EGET VALG Så må jeg hellere skynde mig, før min gode ven Morten fortæller at hans kone og min bogholder hedder: IvIv - hvilket udtales med udpræget katteaccent. Morten selv lystrer navnet Netrom, selvom han slet ikke er af fordrukken fiskerslægt. Vores fælles ven Nalla Trebor er slet ikke hverken muslim eller tandlæge, men hans kone Aim både sigter og rammer godt. Nitram Grobroht driver nettabedrettæskrævi onima ved siden af sit firma Rethgifmaps. På Omina har vi mange interessante personligheder. F.eks. er Lekkem Ed Dim aktiv kritiker i den debat, som det slet ikke er morsomt at kalde MLM, med mindre man fortæller, at forkortelsen står for Itlum Level Gnitekram. (hvordan et kram fra en gnite føles, ved jeg ikke...) mvh Snah Mlohkots Rejk arf Srejk Noitanummok (det kendte, finske kommunikationsbureau). Se DET er god humor.. ![]() Især sætningen " Itlum Level Gnitekram. (hvordan et kram fra en gnite føles, ved jeg ikke." jeg var SÅ tæt på at få kaffe galt i halsen da jeg læste det, total grineren.. ![]() |
Charly
- vil godt nok foretrække dem bagfra.......... eller mere bagvendt

Iøvrigt så ved jeg ikke om i kan se sitet for hvergang der er 5 eller over inde på en gang, ja så mister jeg rettigheden
Et fantastisk system............men snart puha slut