Nu slutter auktionen kl. 20 i dag, jeg er sådan set villig til at give noget mere end de bud der er lagt indtil videre hvis jeg kunne få lov at se hvordan sitets backend fungerede og høre lidt mere om hvad der lå af aftaler på de produkter som allerede ligger i shoppen.
Hvor bestiller du de produkter der nu kan købes for point? Er der nogen varer på lager?
Er der en aftale med nogen som ligger spørgeskemaer osv. op?
Hej CBJ!
Tak for din interesse vedr. mit pointsite.
Jeg har intet lager og bestillingerne klares via dropshipping.
Jeg ligger selv alle kampagnerne op på sitet.
Dine spørgsmål angående optjente point osv. vil jeg meget gerne sende til din private mail, hvis jeg må bede om adressen?
Ha' en god morgen.
De bedste hilsener fra
Helle
Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk
Jeg har kigget på dit flotte site og kom til at tænke på hvad hvor mange point du "skylder" ? Der følger vel på et eller andet plan en gæld med til alle dem der endnu ikke har indløst deres point.
Jeg har kigget på dit flotte site og kom til at tænke på hvad hvor mange point du "skylder" ? Der følger vel på et eller andet plan en gæld med til alle dem der endnu ikke har indløst deres point.
Hvor stor er den gæld?
Mvh. Tue
Hej Tue!
Tak for din henvendelse vedr. mit site.
Der følger en mindre gæld med i købet, men denne er ikke så omfattende. Tillige er den fordelt på mange brugere, hvilket betyder, at det er et meget lille fåtal, som har nok point til at få dem indløst.
Jeg sender meget gerne en mere specifik opgørelse i en PM (helst til din private mailadresse), dog er jeg ikke tilbage ved computeren før kl. 14.00.
De bedste hilsener og god dag fra
Helle
Der følger en mindre gæld med i købet, men denne er ikke så omfattende
Hej Helle
Når der findes en gæld, så bør denne fremgå af regnskabet eller hvis sitet er så nyt som det er så skal du også være åben over for denne. Hvis du har 600 brugere og gælden er 5 kr pr bruger, så er det alligevel en sum der skal tages højde for.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Designet er ikke unikt. Dog er der rykket lidt rundt på opsætningen + TrendyPoint.dk har fået et lettere kvindeligt "touch" (herunder farver, billeder osv.).
Hej
ikke for at ødelægge din tråd her men bliver simpelthen nød til at spørge dig om du har tilladelse til at sælge dette design ?
Jeg spørger fordi jeg finder dette i kildekoden:
<meta name="author" content="Martin van de Belt - Exaweb ApS - Poinsystemet - www.pointsystemet.dk" />
Designet er ikke unikt. Dog er der rykket lidt rundt på opsætningen + TrendyPoint.dk har fået et lettere kvindeligt "touch" (herunder farver, billeder osv.).
Hej
ikke for at ødelægge din tråd her men bliver simpelthen nød til at spørge dig om du har tilladelse til at sælge dette design ?
Jeg spørger fordi jeg finder dette i kildekoden:
<meta name="author" content="Martin van de Belt - Exaweb ApS - Poinsystemet - www.pointsystemet.dk" />
/allan
Du ødelægger bestemt ikke tråden:-) Ja, selvfølgelig har jeg lov til at sælge mit site, og har da også talt med Martin herom.
Der følger en mindre gæld med i købet, men denne er ikke så omfattende
Hej Helle
Når der findes en gæld, så bør denne fremgå af regnskabet eller hvis sitet er så nyt som det er så skal du også være åben over for denne. Hvis du har 600 brugere og gælden er 5 kr pr bruger, så er det alligevel en sum der skal tages højde for.
Det kan du have ret i, men det er blot meget (læs MEGET) svært at gøre op i kroner og øre. Der er jo bestemt ingen garanti for, at de optjente point nogensinde bliver indløst. Jeg aner dermed ikke, hvorledes jeg kan gøre det op.