Jeg synes, det er vigtigt at huske på, at det ikke så meget er et spørgsmål om, hvad sitet genererer netop nu - især fordi det er så nyt, som det er. Den endelige køber får jo mere eller mindre alt leveret -- som en perfekt bold aflevering, der nu skal sparkes i mål.
Personligt ville jeg aldrig sælge et site for mindre, end det har kostet mig i kroner og ører. Køber får jo til gengæld alt det tunge arbejde i form af tanker og overvejelser helt gratis. Alt forarbejdet er gjort.
Er der egentlig andre steder end amino, hvor man kan udbyde sit website til salg?
Personligt ville jeg aldrig sælge et site for mindre, end det har kostet mig i kroner og ører. Køber får jo til gengæld alt det tunge arbejde i form af tanker og overvejelser helt gratis. Alt forarbejdet er gjort.
Hvad er egentligt formålet med dine indlæg af den karakter i tråden?
Helle har valgt at sætte det til salg og betingelserne hvorunder hun gør det er accepteret af byderne. Det giver ingen mening at du insinuerer at hun skal forlange mere, det er på auktion og det ender på det som det ender på, og jeg vil ikke tilråde at hun springer fra salgsformen her, hvis det er det som du prøver at anspore hende til ved at spørge om der er andre steder på nettet det kan sælges.
For dine bemærkninger har intet med tråden at gøre.