Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer - Hvor vigtigt synes vi endeligt det er?

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

lige for at putte overskriften ind igen, så lyder den sådan herSmile

----> Referencer - Hvor vigtigt synes vi endeligt det er? <----

Jeg syntes jeg holder mig til denne del, nemlig hvad er vigtigst. Syntes også jeg har givet mine synspunkter til kende for overstående overskrift.

Jeg siger, at referencer alene, hurtigt kan blive en forældet liste, men det netværk du opbygger / udbygger altid er et nubillede og derved er langt mere vigtig at have fokus på.

Mvh
Juul

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:58

Juul:

Hej Glenn

Jeg syntes jeg holder mig til denne del, nemlig hvad er vigtigst. Syntes også jeg har givet mine synspunkter til kende for overstående overskrift.

Jeg siger, at referencer alene, hurtigt kan blive en forældet liste, men det netværk du opbygger / udbygger altid er et nubillede og derved er langt mere vigtig at have fokus på.

Mvh
Juul

Jeg undrer mig virkelig over hvorfor du så ikke bare fattede dig i korthed, og skrev det noget før, som du skriver nu?

En reference liste er jo ikke nødvendigvis ældre end du selv gør den til. Man kan jo opdatere den, ved at slette det ældste, og kun vise det nyeste, hvis det er det man vil.

Ang. dit spørgsmål til mig tidligere, så mener jeg allerede at jeg havde fortalt hvad jeg mente. Jeg har desuden lidt svært ved at fatte mig i "langhed" :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:28

Hej Rune

Jeg fattede mig også i korthed, jeg gav da udtryk for at en reference list ikke er så vigtig, set i forhold til det netværk du har omkring din virksomhed.

At du siger du bruger en reference list til at se hvem der er som kunde, det kan jo vel være, at det har været kunder, men du ser ikke den tavse viden. Fik kunden opnået sit mål mere end tilfredsstillet.?

Så skal du til at undersøge forholdene, og jeg siger dermed. Hvorfor så ikke sende en mail eller anden kommunikation form, til en virksomhed og lade denne komme med et udspil omkring de færdigheder / kompetencer som virksomheden har / har adgang til. Jeg kan ikke se, at en manglende reference liste skulle være et minus.

Når jeg er til ERFA møder eller anden form for netværk vedligeholdelse, så holder jeg da antennerne ude og noterer mig de ting som bliver sagt / fortalt. Hvis jeg så for oplysninger som er interessante for mig, sørger jeg da for at skabe kontakt til disse nye interessenter og informerer med relevant information. Det er en måde at udbygge sit netværk på og have adgang til andre ordre.

Mvh
Juul

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:49

Juul:

Hej Glenn

Mvh
Juul

Hvis en kunde kommer ind på din hjemmeside - Uden at være en del af dit netværk i forvejen - så kan han kun forholde sig til det der står på hjemmesiden - er vi enige om det?

Selvfølgelig er det godt at have et netværk, men det tager jo ligesom lidt tid, før man kommer i gang med det - og man vil vel også stadig gerne have kunder uden for netværket?

Hvis man vil det - og vi er enige om, at kunden kun kan forhold sig til hjemmesiden, da de ikke kender din virksomhed i forvejen - så kan kunden læse lidt om dig, hvem du er og hvad du kan.. Hvorfor så ikke smække referencer på og vise, at man rent faktisk også kan det man siger?

Og så må man jo selv sørge for at holde sin referenceliste opdateret.

Der findes bare en milliardmillion unge fyre som synes, at fordi de har hjulpet en kammerat med en hjemmeside en gang, er de pludselig hjemmeside eksperter.. og det skriver de så på deres egne hjemmesider inde på nettet. Så hvis jeg som kunde skal have nogen jordisk chance for at vurdere, om det her er en person jeg tror rent faktisk også kan noget - så bliver jeg nød til at se, hvad han har lavet før.. Hvis han ikke kan vise noget, han har lavet før, så kunne jeg ikke finde på at kontakte personen eller smide penge efter ham. 

Og når først du har fået referencer på dion hjemmeside har du jo stadig masser af tid til at netværke - for vi er enige om, at en hjemmeside ikke gør tricket alene.

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)