Hej Glenn lige for at putte overskriften ind igen, så lyder den sådan her ----> Referencer - Hvor vigtigt synes vi endeligt det er? <---- Jeg syntes jeg holder mig til denne del, nemlig hvad er vigtigst. Syntes også jeg har givet mine synspunkter til kende for overstående overskrift. Jeg siger, at referencer alene, hurtigt kan blive en forældet liste, men det netværk du opbygger / udbygger altid er et nubillede og derved er langt mere vigtig at have fokus på. Mvh |
Juul:
Hej Glenn
lige for at putte overskriften ind igen, så lyder den sådan her
----> Referencer - Hvor vigtigt synes vi endeligt det er? <----
Jeg syntes jeg holder mig til denne del, nemlig hvad er vigtigst. Syntes også jeg har givet mine synspunkter til kende for overstående overskrift.
Jeg siger, at referencer alene, hurtigt kan blive en forældet liste, men det netværk du opbygger / udbygger altid er et nubillede og derved er langt mere vigtig at have fokus på.
Mvh
Juul
Jeg undrer mig virkelig over hvorfor du så ikke bare fattede dig i korthed, og skrev det noget før, som du skriver nu?
En reference liste er jo ikke nødvendigvis ældre end du selv gør den til. Man kan jo opdatere den, ved at slette det ældste, og kun vise det nyeste, hvis det er det man vil.
Ang. dit spørgsmål til mig tidligere, så mener jeg allerede at jeg havde fortalt hvad jeg mente. Jeg har desuden lidt svært ved at fatte mig i "langhed" :)
Mvh. Rune.