Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer - Hvor vigtigt synes vi endeligt det er?

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For at hæve troværdigheden af ens referenceliste, er det nødvendigt at du kan oplyse, hvem der var kontaktperson hos det pågældende firma og at du har aftalt med ham/hende, at dine mulige kunder er velkomne til at ringe for en udtalelse. Om det skal stå nederst i referencelisten ved jeg ikke, men det ville tælle hos mig.

Mine kunder kommer udelukkende gennem netværk og referencer og dem får du kun, hvis du kan levere en ordentlig service/vare.

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:59

For mig er det alt afgørende, at der er referencer, især når det drejer sig om design og brugervenlighed på en hjemmeside.
Der behøver ikke være mange referencer, men dem der er skal være gode - der skal være min. 3 hjemmesider hvor jeg kan klikke rundt i og se, om det hele virker som det skal.
Men ellers er jeg i øvrigt ligeglad med, hvem dine referencer er - bare de viser hvad du kan!

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:04

Ja netværk er meget vigtig og reference gennem netværket et langt bedre, end dem du kan sætte på dit site.

Hvis du kun kan leverer reference gennem dit site, så bliver du sårbar overfor dem som siger, nu da du har os som reference punkt, så vil vi lige have lidt ekstra ”uden beregning”, da disse firmaer ved du er afhængig af den omtale der måske opstår, ved at have deres navn på sit site.

Mvh.
Juul

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:08

Der er stor forskel på et design og det at udfører kodning af et segment "webside funktionalitet".

Du kan sagtens have et super design, sat sammen med dårlige kode, vil du så sige at fordi det ikke virker, så er designet dårligt.

Igen vil jeg sige, hvis du kun kan forholde dig til hvad du ser, så får du aldrig dit helte eget unikke design.

Mvh
Juul

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10

Juul:
lidt ekstra ”uden beregning”,

...en flaske vin eller en pose rundstykker med smør! De er bare glade for at kunne hjælpe.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:

Igen vil jeg sige, hvis du kun kan forholde dig til hvad du ser, så får du aldrig dit helte eget unikke design.

Ved ikke rigtig hvad du mener med det her?? hvad har det egentlig med unikt design at gøre? altså jeg mener tror du ikke at en kommende kunde har set på nettet og har set på andre hjemmesider end lige de referencer som man viser på sin hjemmeside? men det betyder jo ikke at de ikke får et unikt design... kan ikke rigtig se hvor du vil hen med det der.

Juul:

Ja netværk er meget vigtig og reference gennem netværket et langt bedre, end dem du kan sætte på dit site.

Hvis du kun kan leverer reference gennem dit site, så bliver du sårbar overfor dem som siger, nu da du har os som reference punkt, så vil vi lige have lidt ekstra ”uden beregning”, da disse firmaer ved du er afhængig af den omtale der måske opstår, ved at have deres navn på sit site.

Jeg har endnu ikke mødt det du taler om der. kunder er glade for at man linker til dem, ikke mindst fordi det skaber noget SEO værdi, men også fordi deres hjemmeside så kan tilgås fra min referenceside også.

Hvorfor har du selv referencer på din hjemmeside?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:51

Martin Graulund Larsen:

Jeg sidder og ligger sidste hånd på min egen hjemmeside, hvor jeg i løbet af sommeren vil tilbyde små og mellemstor virksomheder hjemmeside løsninger.

Og det fik mig til at tænke "Hvor vigtigt er det med referencer?"

Når jeg selv surfer rundt og leder efter en bestemt vare, synes jeg at der er mere vigtigt at den lever 100 % op til de krav jeg har, end at der er en lang reference list med alle deres kunder. Jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge til, at de førhen har leveret til dem og dem.

Men det fik mig til at tænke på hvordan I ser på Referencer?

Er det vigtigt for dig at der er en lang list eller er det bare fyld ingen gider bruge tid på?

Jeg har før valgt webdesigner uden reference liste og har været yderste uheldige , da det er hele salgstalende der har været grunden til valgte webdesigner derved har jeg faktisk glemt det er et webdesign – hjemmeside man ønsker ikke en god sælger der skriver godt fra sig over e-mail og kan snakke fra sig i en telefon , derved er det delvis min egen skyld jeg har dummet mig et par gang i mit liv , med hensyn webdesigner

Så det er ekstrem afgørende synes jeg ved valgte af webmaster at der er en god troværdig reference liste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:06

Hej KTJ - Media

Det er da simpel og lige til, hvis du kun forholder dig til wysiwyg så er det ikke noget problem, hvis du ikke har støt ind i det endnu, så mangler du, at arbejde for Samsung, Sony, Honda, TDC, osv. Her får du ikke spørgsmål om reference liste, men om du kan bære opgaven igennem og hvilken service du tilføre sideløbende med opgaven.

Som du kan se, så er en reference liste ikke meget værd, hvis kunden søger noget unikt, da den “ kunde uden erfaring” tillægger sit syn på hvad han ser, og det kan skabes med eget udviklet blikfang, det behøver du da ikke nogen reference list for.

Det er din opgave som designer, at guide kunden igennem processen, indtil opgaven er fuldført, så hvis en kunde spørger om referencer, så er det på det tidspunkt, du skal træde til som servicering manden og ikke som forretningsmanden, det skridt kommer senere når du har modtaget ordren, som så er skabt på den serviceydelse du har tilbudt, den “nye uerfarende kunde”

Hvis din reference list skal vise hvad du dur til, så hænger du i en tynd tråd med hensyn til kunde- tilgang: Det er da langt mere vigtig for alle kunder, at lande på et site, hvor de spørgsmål som kunden måtte have kan blive besvaret, enten gennem oplysninger på site, eller gennem en kontakt side, hvor der vil blive taget hånd om de spørgsmål, som kunden har.

Hvis du holder dig til kun at have “udstilling” gennem en reference liste, så hænger du på den “nåde”  dit netværk omtler dig på, hvad hvis en af dine kunder, ikke er i stand til at betale, og du allerede har sat en reference til denne og der bla. Bla.… du kan selv sætte scenen efterfølgende.

Vi har udviklet multimedia programmer siden 96 og har aldrig haft behov for en reference liste, men har altid vedligeholdt netværket og gennem denne procedure, er der opstået god omtale om vores arbejde. Dernæst har vi en anden serviceydelse at tilbyde, der synliggøre at vi løfter opgaven og det har alle partner indtil nu fundet mere afgørende, end hvem vi har udviklet til / for i tiden løb.

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Uha, nu bliver argumenterne vist lidt Irrelevante iforhold til, hvorfor man bruger referencer.

Faktum er den, at det er totalt lige meget hvad du, som virksomhedsejer, tror og syntes. Det er den potentielle kunde der bestemmer værdien af referencerne for en købsbeslutning.

Dette betyder, at man som virsomhedsejer skal have refencerne med på bl.a. hjemmesiden, da man ikke kender den potentielle kundes købspræferencer.

Dvs. heller med end ikke at have dem med og lad den potentielle kunde selv bestemme om de er vigtige eller ej - det koster jo heller ikke at have dem med.

Tilmeldt 30. Oct 08
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:12

Hej Glen Juul

Hvad med de referencer du ikke må have med ?? 
Dem som videregives gennem dit netværk, forhindrer det så et købsmotiv?

Som du kan se er det ikke afgørende om du har referencer , uanset hvilken kunde du henvender dig til.

Jeg ved godt, det for nogle er vigtig, at menet det er et must at havereferencer, da de hermed ønsker at vise, de magter opgaven, men virkeligheden er, at nye uerfarende kunder, adspørger referencer, mens deres behov faktisk er  en bedre serviceydelse.

Du kan som alt andet, lave melting eyes behave. F.eks, i USA er det ikke ualmindeligt, at du laver opgaven først, dernæst rettes den til og til sidst får du ordren hjem. Hvilken fordel har referencer i dette spil, da servicen er mere vigtig, da kunden ønsker at vide om du kan løfte opgaven.

De kunder der ”leder” efter firma med referencer som falder i deres smag, har jo ikke gjort op med sig selv omkring hvilket behov de egentlig har.
De burde i stedet have henvendt sig til et firma som kunne leverer den ønskede service, der gjorde at kunden kunne træffe et valg, på baggrund af den serviceydelse som blev givet.

Utrolig mange fanger en førstegang udbyder, kun på baggrund af hvad øjet så og ikke efter hvilket behov som kunden ønskede dækket, i forbindelse med sit grafisk fremstilling. Hvis kunden derimod havde valgt en som gav de rigtige råd først, (service udbud) og efterfølgende,  udarbejdede en behovsopgørelse som kunne danne grundlag for en ordre.

Denne handling ville efterfølgende være mere værd en bare et navn på en liste, da det omkringliggende netværk vil høre om netop denne arbejdsgang og kundetilfredsheden vil vokse.

Referencer kan bruge som ”bevis” for at man er stabil på området og ikke lukker efter næste afsluttet semester / eksam. Hvis de skal bruges som ”det kan jeg” øjefang, så kan du på samme niveau, bruge eget udviklet materiale.

Mvh

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)